bostpin

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

bostpin

Postprzez mkkay » 17 sty 2014, o 22:22

szybkie pytanie, jak ma być ustawiony bostpin względem pompy??
mam pina razem z membraną z 1.6 , jest na nim jakaś rysa ale nie wiem jak ma być ustawiony względem pompy
dajcie jakąś poradę bo w sobotę chcę go założyć i potestować


szukałem ale jest tyle odnośnie bost pina ze nocy by brakło
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

bostpin

 

Postprzez Pozor » 17 sty 2014, o 23:16

a więc skrótem pin najbardziej skośną stroną w stronę bolca w pompie ale wtedy przyzwyczaj się że jak dasz ognia to będzie czad za tobą ale tylko i wyłącznie jak np. z 5 na 4 czy 3 wrzucisz albo ostro bujniesz się z 1 to wtedy masz zasłonę dymną . Nie wiem czy to fakt ale u mnie się sprawdziło pin bez podkładek pod membraną samoistnie robi masę dymu przy małych obrotach więc pomiędzy membraną a pinem musi być podkładka albo 2 . A jak tam korbowód ? wszystko ok ? :mrgreen:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez mkkay » 18 sty 2014, o 14:29

zmieniłem i ................... jest moc !!!
ale kopci :niepewny:


jest różnica - lepszy dół, lepiej się zbiera, ogólnie wyraźna poprawa,
teraz trzeba poeksperymentować z ustawieniami, na razie ustawiłem bostpina na 1/4 stożka, i jako że nie miałem tej plastikowej podkładki, za radą kolegi Pozor, zastosowałem zwykłe podkładki (4 mm)

a tak poza tym to Pozor, masz u mnie wielkie piwo za pomoc w temacie silnikowym,
masz chłopie wiedze i potrafisz sie nią dzielić, chwała Ci za to :-)

[ Dodano: 2014-01-20, 16:00 ]
po dwóch dniach jazdy stwierdziłem że paliwo mi za szybko znika :-|
wracam do oryginału,
na wiosnę wrócę do tematu a w między czasie muszę poczytać coś więcej o ustawieniach i regulacji
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez karp » 20 sty 2014, o 23:03

Umnie po zmianie pina nie dymi. normalnie chodzi mozliwe ze mam niska dawke ale jasno tez nie dymi. Jak go bedziesz butował nonstop powyzej 2tys to bedzie wiecej palił. Przy spokojnej jeździe mniej niz na ori.
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez Pozor » 20 sty 2014, o 23:07

tak jak karp pisze pin tak działa na ludzi że chce się deptać non stop :-) A jak się ustawia na max agresywną stronę to nie ma bata przy obciążeniu zawsze zadymi taki kompromis albo chcesz dym z mocą albo brak dymu i mniejsze rezultaty w przyśpieszeniu ale zaletą tego pina jest stożek i można go dobrać jak się komuś podoba mi akurat dymek nie przeszkadza :-P
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez mkkay » 21 sty 2014, o 15:56

nie no trzeba się przyznać :mrgreen: jak poczułem moc to pedał w ziemi :mrgreen:
ustawiałem różne kombinacje od najspokojniejszego do agresywnego,
za dwa dni zrobiłem 100 km i spalił mi 10 :-o

tylko mnie jedno zastanawia, ori boost pin ma średnicę 12 mm i siedzi pasownie (suwliwie), a ten ze stożkiem ma 11mm czyli jest węższy o 1 mm i jest bardzo luźny ma to jakieś znaczenie?
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez karp » 21 sty 2014, o 18:16

ja bym uważał ze ten 11mm jest ok. Ma to znaczenie dostaje wiecej paliwa bo sie bolec mocniej wysuwa. zacznij jeździc max 90 i zmieniac biegi do 2tys obrotów i zobacz ile spali.
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 30 gości