SotoM napisał(a):powiedz jeszcze ile ty km tym samochodem robisz np: do szkoły (podejrzewam -widząc twój wiek).
jesli robisz bardzo małe odcinki to moze nawet i 10L jarac . ale osobiscie sprawdził bym wskazania paliwa.
W tygodniu robie odcinek 10km w jedna strone i 10km w druga dziennie, w weekend trasa tam i spowrotem po 60km i obecnie spalanie srednie wynosi dokladnie 6l. Pewnie straty w rozgrzewaniu samochodu rekompensuja mniejsze opory toczenia, bo mam teraz opony o szerokosc 175 zamiast 195
powerqqq napisał(a):Wymieniłem przepływomierz, zawór egr, zawór n75
Te czesci wymieniales na chybil-trafil?
powerqqq napisał(a):i błąd (000575) nieszczelność w układzie dolotowym lecz już nie wyskakuje bo się okazało że źle był podłączony zawór egr
Zawor EGR nie ma fizycznego polaczenia z zaworem n75 przez ktorego awarie najczesciej wywala blad 575 i to nie jest nieszczelnosc w kolektorze tylko za duze cisnienie w kolektorze.
powerqqq napisał(a):jak delikatnie wciskam gaz to dojdzie mi do 120km/h i nie chce jechać dalej, nie łapie mi trybu awaryjnego.
Wszystko wskazuje na to, ze jednak lapie
Jesli po podpieciu do komputera w grupie silnikowej nie ma zadnego bledu to prawdopodobnie jest to usterka mechaniczna. Zle poskladany rozrzad, wycieki paliwa (na przelewach lubi podciekac), warto tez wymienic profilaktycznie filtr paliwa. Koszt niewielki, a jakosc paliw robi swoje.