Brak mocy , Kopci na czarno a po chwili na biało

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Brak mocy , Kopci na czarno a po chwili na biało

Postprzez Szheyk » 13 sty 2013, o 20:41

Witam mam problem , otóż wczoraj wieczorem przestawiłem auto w drugie miejsce na parkingu (20M) . Rano odpalam i tu jest problem , zagrzałem 3..4 razy świece i zaczełem odpalać , pale pale pale i nic normalnie kręci a nic nie załapuje . Po jakimś czasie kręcenia załapał i był czarny dym i obroty spadły o 100 oraz moc . Wyjeżdżałem spod bloku i mało mi nie zgasł . Po przejechaniu 1 km wróciłem do domu wyjełem filtr paliwa wylałem jego zawartość i napełniłem go . Założyłem go i odpalałem dalej . Bardzo ciężko było mu załapać gdy złapał 600 obrotów skończyłem nim kręcić i nagle zgasł obroty się nie utrzymywały . Gdy jeszcze raz odpaliłem i dodałem gazu trzymałem z 10 sekund na 1500 obr , gdy puściłem spadło do 900 obr i zaczeły się jakby wibracje i kopcić na czarno . Zgasiłem go , znajomy mówił że może to być przyczyna że 1 wtrysk leje paliwo a nie rozprasza
Co to może być ?

Golf III 1.9 TD AAZ wtrysk mechaniczny
Proszę pytać dopowiem szczegóły :-)
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Brak mocy , Kopci na czarno a po chwili na biało

 

Postprzez marcinkazimierz » 13 sty 2013, o 20:55

sprawdz swiece wymien filtr
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez gacekx1 » 13 sty 2013, o 23:59

Przyspiesz kąt wtrysku i zobacz wtedy jak zapala.
Avatar użytkownika
gacekx1
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3 wrz 2012, o 13:50
Lokalizacja: Tomaszów lubelski

Postprzez Szheyk » 14 sty 2013, o 02:08

Jak przyśpieszyć kąt wtrysku ?
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez PrzemkoXVI » 14 sty 2013, o 08:30

Najpierw na czarno, a później na biało? To Ty może masz diesla w gazie. :lol:

Na samym początku proponuję zrobić tak samo jak marcinkazimierz, sprawdź te świece, bo mogą być już na wymarciu oraz ten filterek. ;-)
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Postprzez AdiK__ » 14 sty 2013, o 09:08

Powiedz na jakim oleju jeździsz? Często podwieszają się szklanki (popychacze) i właśnie w taki sposób się to objawia. Sprawdź też świece na początek również tu może być przyczyna ciężkiego odpalania.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pozor » 14 sty 2013, o 11:05

Jeżeli nie ruszałeś pompy to kąt wtrysku nie mógł się zmienić ale jak u mnie był za późny bo po wyminie silnika na ucho ustawiałem to tak na czarno zakopcił że trawa aż do dziś jest czarna po tym zaczął tak na biało kopcić że świata nie było widać na szczęście ustawiłem już ten cholerny kąt wtrysku tak mniej więcej zostało jechać do jakiegoś warsztatu i ustawić na orginał
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez marcinkazimierz » 14 sty 2013, o 12:32

ja stawiam na filtr mroz parafina w h. ropie sie wytracila
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Szheyk » 17 sty 2013, o 02:22

To wyleje z filtra starą ropę , i zaleje nowy ponieważ filtr ma około 50 dni
jak pomoże to wymienię odrazu filtr .
Wieczorem wszystko było ok , a około 14 nie chciał kręcić to po dłuższym czasie brat pomógł mi bo akumulator zasłabł i na przewody odpalił (nie ciągałem)
Ale coś jest nie tak ponieważ na pompie jest rozlana ropa , może to być uszczelka w pompie jakaś ? (mokro po lewej) i wtedy nie ma ciśnienia takiego i ucieka uszczelką

[ Dodano: 2013-01-22, 17:27 ]
Filtr OK , klin na wale również rozrząd został ustawiony i samochód odpalił ale dalej jest problem
Jak go odpaliliśmy cały garaż był zadymiony spalinami aż tak że wszędzie było czarno
silnik łapał na 2 cylindrach i jakby na 3 chciałby łapać .
Co to może być możliwe że uszczelka pod głowicą siadła? Tydzień temu w sobotę było ok a na drugi dzień lipa nie chciał odpalić
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 162 gości

cron