brak mocy... pomozcie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

brak mocy... pomozcie

Postprzez Barcajoker » 5 lis 2013, o 19:07

witam wszystkich... jestem nowy na tym forum wiec moze juz cos takiego było ale jakos nie idzie mi szukanie... :-|
wiec mam golf 3 tdi 90 km... i chodzi mi o to ze przy obrotach wyzszych niz 3.5 tys tak jak by tracił moc bez roznicy na ktorym biegu, testowalem na goracym silniku jak i chodnym. jedyne co jest inaczej to na 1 biegu przy ostrym ruszaniu i obrotach koło 4 tys zaczyna przebierac i strasznie kopcic (stary ciagnik to przy tym pikus) poprostu ciemnosc z tyłu :oops: , musi chwile pochodzic po kilku sekundach chodzi dobrze i juz nie przebiera... no i druga sprawa przy predkosci 120 km tez traci moc, gdy kilka razy wcisne gaz to czasem załapie i idzie dalej dobrze... zauwazylem tez ze jak go tak kilka dobrych kilometrow troche pomecze to do póki go nie zgasze to idzie do 140 km i dopiero traci moc i tez przy wyzszych obrotach traci tak koło 4,2 tys... :-o
Barcajoker
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 lis 2013, o 18:39
Lokalizacja: ESI

brak mocy... pomozcie

 

Postprzez krzyś » 5 lis 2013, o 19:34

koło filtra paliwa masz zaworek od turbinki sprawdź szczelność przewodów idących od niego jeśli są ok podmień zaworek bo ewidentnie łapiesz tryb awaryjny a na 1 biegu go tak nie pałuj bo zawory ci podwiesza szczególnie jak zimny ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bibidog » 5 lis 2013, o 19:37

prawdopodobnie masz przeladowanie turbo uszkodzony n75 lub nieszczelnosc w dolocie instalacji ic na co wskazuje mocne kopcenie na czarno.podlacz vaga i odczytaj bledy zrob logi dynamiczne bez vaga sprawdz instalacje ic wszystkie rury wezyki instalacji n75
bibidog
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Amsterdam

Postprzez Barcajoker » 5 lis 2013, o 20:10

a jak ten zaworek wyglada? i ile moze kosztowac?
i co to jest to n75?
a co do komputera to był juz podłączany i nic mi mechanik nie mowił że sa jakies błedy :-?
i nie piłuje go tak mocno tylko sami wiecie jak jest jak trzeba przycisnac... a na zimnym silniku obroty nie przekraczaja 2,5 tys... oszczedzam swoja pszczółkę :-D
Barcajoker
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 lis 2013, o 18:39
Lokalizacja: ESI

Postprzez krzyś » 5 lis 2013, o 20:17

n75 to owy zaworek od turbo.. coś takiego..szukaj pierburga http://allegro.pl/zawor-regulacji-dolad ... 97808.html
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Barcajoker » 5 lis 2013, o 20:23

ok... jutro bede szukał i sprawdzał... pojade na komputer, zobaczymy co powiedza... bede informowal jesli cos innego nie wytrzymało...

[ Dodano: 2013-12-16, 17:30 ]
miałem wcześniej to sprawdzić i naprawić ale musiałem wyjechać... i dopiero kilka dni temu wróciłem...
otóż koledzy padł ten zaworek, jeden wężyk od turbiny był już stary i nie szczelny... reszta jako tako ale wymieniłem wszystkie... zamówiłem ten zaworek ale przed tym jak zdążył przyjść padła mi pompa wtryskiwaczy... :-x raz idzie dobrze a raz szarpie że się jechać nie da... :(
może miałby ktoś taka pompę w przystępnej cenie? :-D
Barcajoker
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5 lis 2013, o 18:39
Lokalizacja: ESI


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości