Brak mocy przy 1Z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Brak mocy przy 1Z

Postprzez Tupas20 » 17 gru 2011, o 16:45

Witam. Mam problem z moim traktorkiem :( Przy obrotach 2,5 tyś. nie raz 3 tyś. na 3,4,5 biegu autko przestaje na chwile ciągnąć. Jest to bardzo odczuwalne :( ale zawsze się tak nie dzieje. PROSZĘ O POMOC I Z GÓRY DZIĘKUJE :)
Tupas20
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 22:05
Lokalizacja: Łobżenica

Brak mocy przy 1Z

 

Postprzez kamilkol20 » 17 gru 2011, o 16:56

a może filterek paliwa czas wymienic mmialem podobie tylko od pierwszegoo biego juz czułem brak siły
Avatar użytkownika
kamilkol20
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 25 gru 2010, o 14:32
Lokalizacja: Zamość (LZA .....)

Postprzez palio » 17 gru 2011, o 17:23

Mnie się wydaje, że to klasyczny notlauf. Było o tym na forum bardzo dużo.

Po pierwsze trzeba zrobić logi (podpiąć się pod kompa) i wkleić je tutaj a koledzy pomogą i powiedzą co jest nie tak.

A tak to można tylko gdybać co mu jest. Może filtr paliwa tak jak kolega pisał wyżej, może przepływka już niedomaga, a może zaworek n75 do wymiany.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 17 gru 2011, o 18:35

Czesto własnie ten zaworek :)
U mnie też....
No ale najlepiej komputer podlaczyć......
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Snejk18 » 17 gru 2011, o 18:47

Jeżeli tylko przerywa, a nie traci moc na stałe, to prędzej będzie filtr paliwa i ewentualnie powietrza.
Natomiast jeżeli traci moc na stałe i dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ją odzyskuje to jest właśnie "notlauf" i wtedy pierwszym podejrzanym jest N75.

Ale pierwsze co się powinno zrobić, to to co koledzy wyżej piszą, czyli podłączyć komputer i sczytać błędy.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Piaggio » 17 gru 2011, o 18:47

podłącz vag-a tak jak wyżej kolega radzi zrób logi dynamiczne bloku 03,08 011, jezeli oczywiscie masz mozliwosc, jezeli nie to sprawdz ewentualnie wymien filtr powietrza, paliwa, podmien od jakiegos kumpla zaworek n75,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez ktm950 » 18 gru 2011, o 12:06

Ja miałem podobny problem, podmieniłem N75 i dalej było to samo. :-( Zaworek był od kumpla, u którego wszystko grało. Pomógło założenie NOWEGO N75 - jak ręką odjął... :dontgetit:
ktm950
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 4 lis 2011, o 15:38
Lokalizacja: GD/RLE


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości