Brak mocy przy wysokich prędkościach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez raf.sie » 27 kwi 2009, o 20:25

Przepływomierz dobry bo się odłączył przez przypadek i wtedy całkiem nie miał mocy
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

 

Postprzez polliv » 30 kwi 2009, o 19:57

do objawów silniczka kolegi raf.sie dodam, że podłączaliśmy na krótko czerwony i niebieski przewód idących do zaworka n75 i problem pozostał, niestety :kwasny:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez To_mas » 6 maja 2009, o 00:04

panowie DIAGNOZA DYNAMICZNA VAGIEM (kiedy sie w końcu nauczycie) nie macie możliwości to zapraszam :) naprawi sie wasze dieselki
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez SotoM » 6 maja 2009, o 00:24

a sprawdźcie czy czasem nie jest uszkodzony wężyk podciśnienia łączący ECU z kolektorem ssącym... odpiąć go od ECU i od kolektora -zassać(spr szczelności) jak trzyma to jest gicio. jak nie to śmietnik...
ale komp operowany przez kumatą osobe pokaże w czym jest problem....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez raf.sie » 12 maja 2009, o 13:54

A tak w moich poszukiwaniach pojawili się ludzie co mówią że to pompka paliwa.ale o co im chodziło to nie wiem o pompę wtryskową czy o coś innego mogło chodzić? to nie wiem
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez SotoM » 12 maja 2009, o 19:03

pompke... :lol: moze mieli na mysli pompke paliwa w BaQ (której w tych modelach nie ma)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez raf.sie » 12 maja 2009, o 20:07

No właśnie też mi się tak zdaje:-P dlatego napisałem.ale twierdzili że pompa sama nie pociągnie paliwa z baku.
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez SotoM » 12 maja 2009, o 20:31

juz wiecej nie idź o poradę. z tym też mają racje ze jest pompa w baku ale przy silnikach na pompowtryskach TDI i systemie Common Rail(i też nie we wszystkich w zalezności jaka zastosowano pompę CDI)
ale w naszych dizloskich 3kach nie ma pompy w baku - tylko benzyniaki...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez raf.sie » 14 maja 2009, o 12:11

byłem wczoraj na VAGu i gość mi powiedział że nanic jest turbina :-o :-o sprawdzał podczas jazdy wyszło zę brak ciśnienia..mowił że turbina nie daje rady. coś mi mówił w % jakichś nie wiem co dokładnie ale na 4 biegu coś kolo 70 pare% a na 5 już poniżej 60% a mówi że powinno być kolo 90%. sprawdzaliśmy zaraz potem ciśnienie jakie daje turbina. na 5biegu dochodziło nawet do 1.2. hym nie wiem mówił że skoro daje ciśnienie to może być ten zawór turbiny.ale na VAGu nic nie pokazało że jest nanic....

[ Dodano: 2009-05-14, 17:52 ]
no i chyba sprawa rozwiązana..były źle popodłączane przewody do zaworka N95. podłączyłem inaczej i jak narazie dobrze a co dalej się okaże ;-)
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez To_mas » 19 maja 2009, o 00:12

raf.sie napisał(a):no i chyba sprawa rozwiązana..były źle popodłączane przewody do zaworka N95. podłączyłem inaczej i jak narazie dobrze a co dalej się okaże ;-)
chyba raczej n75 :)
były źle podłączone i temu mu nic nie pokazywało ;P
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez jacek_dd » 19 maja 2009, o 21:49

A tak naprawdę to jaką prędkość osiągneliście na motorku TDI 1Z ?
jacek_dd
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 23:00
Lokalizacja: Miechów

Postprzez Bradley » 19 maja 2009, o 23:05

jacek_dd, obrotową? :D
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości