Brak mocy przy wysokich prędkościach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Brak mocy przy wysokich prędkościach

Postprzez Blaszak » 15 mar 2009, o 15:03

Witam, ostatnio zauważyłem, że przy wysokich prędkościach (powyżej 120km/h) nagle samochód nie dostaje przyspieszenia, jakby zabrakło mu mocy - jedzie ze stałą prędkością, nie zwalnia, ale też nie przyspiesza. Powiem tak: zwyczajnie przyspieszam i tak przy około 110-120km/h nie mam mocy, wciskam pedał gazu do końca i nic, żadnego przyspieszenia, muszę puścić gaz i wcisnąć ponownie aby znowu Golfik zaczął przyspieszać. Co może być nie tak? Może coś w ECU? Złe sterowanie wtryskami? Dodam, że VAG w bloku silnika nic nie wykazuje.
Avatar użytkownika
Blaszak
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 21:02
Lokalizacja: Gdynia

Brak mocy przy wysokich prędkościach

 

Postprzez piotr0488 » 15 mar 2009, o 20:04

ja mialem taki sam problem w mk4 i co sie okazalo ze czujnik turbiny jest walniety, wymienilem i wszytsko ok
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Karol B. » 15 mar 2009, o 20:44

Poszukaj na forum, duzo o tym pisali... ;-) Moze masz filtr paliwa i powietrza zawalony juz syfem...
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Blaszak » 15 mar 2009, o 23:32

Zauważyłem właśnie, że dużo jest postów na ten temat, ale widzę, że są problemy z mocą przy określonej liczbie obr/min. Ogółem z tym nie mam problemów, Golfik "ciągnie" jak należy :] 1,2,3 bieg wszystko pięknie, ale jak osiągnę 120,130km/h to nagle na 5-tym biegu jakby coś odcinało mi pedał gazu, muszę go puścić i na nowo wcisnąć - wtedy ciągnie dalej. Nie zawsze tak jest, dlatego tym bardziej jest to dziwne zachowanie.
Avatar użytkownika
Blaszak
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 21:02
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez danielsonn » 16 mar 2009, o 18:38

ja mialem podobnie.....wymienilem zaworek N75...- koszt 140 zl i teraz Golfik idzie jak przecinak...:)

[ Dodano: 2009-03-16, 17:38 ]
ps.....na VAG wyskakiwal mi blad 575....
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez Karol B. » 16 mar 2009, o 20:38

Wlasnie ja mialem podobnie,4-5 bieg i 3500obr max i stop, dalej nie idzie... :shock: Wiec wymienilem filtr paliwa i powietrza odrazu, bo nie wiedzialem kiedy byly ostatnio wymieniane... I jak reka odjal... ;-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Blaszak » 17 mar 2009, o 00:02

Filtr paliwa był niedawno wymieniany, więc to pewnie odpada. Jutro w drodze do pracy zrobię ponownie test na Obwodowej Trójmiasta. Dzisiaj jak wracałem z roboty to przy 130km/h pięknie ciągnął, ale już zbliżając się do ok. 3200rpm nagle blokada i brak ciągu. Pamiętam, że ostatnio coś takiego miałem pod koniec zeszłego roku, później był spokój aż do przedwczoraj. Sprawdzę jeszcze jutro VAGiem dokładnie każdy blok auta. Nie ukrywam, że taki spadek mocy nie napawa mnie radością, jedno wyprzedzanie, blokada mocy i ... może być kiepsko :-(
Avatar użytkownika
Blaszak
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 21:02
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Murel » 17 mar 2009, o 09:22

Ja rowniez jak do 120 i powyzej to przestawal ciagnac wiec filtr pliwa i powietrza wymienilem i jak reka odjal :-D
Nie sztuką jest zabić komara przednią szybą... Sztuką jest to zrobić boczną
Avatar użytkownika
Murel
Czytacz
 
Posty: 114
Dołączył(a): 24 cze 2008, o 13:30
Lokalizacja: Ostrowiec Sw./Łódź

Postprzez marcusblue » 7 kwi 2009, o 22:44

Ja mam to samo ale zacznę od wyczyszczenia zaworka N75; a poźniej filtry
hamownia to takie miejsce, gdzie sie chamy spotykają i wymieniają wykresami...
Avatar użytkownika
marcusblue
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 19:37
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez SotoM » 8 kwi 2009, o 19:08

Blaszak napisał(a):Sprawdzę jeszcze jutro VAGiem dokładnie każdy blok auta. Nie ukrywam, że taki spadek mocy nie napawa mnie radością, jedno wyprzedzanie, blokada mocy i ... może być kiepsko :-(

tylko zrób to pod obciążeniem bo tak na postoju możesz nie dojść...
ale piszesz ze jak mu puścisz gaz i wcisniesz ponownie to zaczyna lecieć dalej tak.... to moze cos z pedałem gazu jest nie tak...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez raf.sie » 27 kwi 2009, o 14:21

Ją też mam taki problem i wymieniłem filtr powietrza i paliwa i ten zawórek przy filtrze paliwa i dalej to samo.w czym tu dalej szukać?gdzie może być problem?
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez Karol B. » 27 kwi 2009, o 20:12

Przeplywomierz sprawdz
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości