Moderator: Moderator
dzieki kolego za rade jutro jade na diagnostyke pod komputer moze iwesz ile takie podlaczanie moze kosztowac?SotoM napisał(a):tzn to jest tak - jedziesz - deptasz. osiągasz predkośc 120km/h auto łapie muła ,zdejmujesz nogę z gazuy auto dalej nie jedzie. zatrzymasz sie. zagasisz , odpalisz i auto zaczyna znowu zapierniczac do poki nie osiagniesz 120km/h??
jesli tak jest to wina bedzie w doładowaniu turbo. albop go nie doładowuje albo go przeładowuje... top najlepiej sprawdzić na diagnostyce komputerem. pojedź na nią i zapisz sobie numer błedu jaki wyskoczy na komputerze diagnostycznym... wtedy bedzie cos dalej można pomóc... standardową usterka jak jest w tych silnikach AFN to zapieka sie kierownica spalin w turbinie... czemu sie zapieka... przez kręcenie silnika do 2500obr aby jak najmniej spalił i zeby sie cos czasem nie stało...
turbina to koncowa sprawa. na początek trzeba by było sprawdzić wszystkie cienkie wężyki od podciśnienia i zaworek sterujacy turbina czyli N75... powodzenia
dzieki panowie za rady niedlugo auto bedzie podlaczone pod komputer.o wynikach koncowych poinformuje na forum.SotoM napisał(a):słowik, no licz sie nawet do 80zł.... ale spisz nazwe błedu i numer tych błedów przed skasowaniem ich...!
a jesteś pewny ze to on bosłowik napisał(a):koledzy znalazlem taki zaworek na allegro kosztowal mnie 80 zl plus 20 zl przesylki.
słowik napisał(a):koledzy komputer wykazał ze trzeba czujnik doładowania turbiny wyminic
tak zwykłe sprawdzenie błędów nie mówi ze 3a wymienić raczej pokazuje ze uszkodzenie spowodowane jest przez ten czujnik i wypadało by go najpierw sprawdzić tak samo jak jego okablowanie i wężyki idące do niego.SotoM napisał(a):słowik napisał/a:
koledzy komputer wykazał ze trzeba czujnik doładowania turbiny wyminic
komputer nigdy nie powie ci ze to trzeba wymienić...
a konkretny błąd nr błędu który sie wyświetlił na ECU ?słowik napisał(a):zawor doladowania turbiny jest padniety.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości