Brak mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Brak mocy

Postprzez daro462 » 21 kwi 2013, o 19:28

Witam jak w temacie, moj golf nagle stracil moc... nie wchodzi na obroty, 1-3 bieg 3300, a 4-5 bieg 2500 obr, nie wiem co jest byłem u tzw mechanika nic nie zrobil z tym tylko wpompowalem kase, a dalej to samo, filt spr kataliz wyzucony, przeplywka spr, nawet sam podmienilem n7 ze złomu na inny i nic nie wiem co to moze byc, komputer niby pokazuje plad czujnika temp. w pompie czy to jego wina?? mysle ze to cos innego... ale co?
sory jesli zły dzial, prosze o jakas podpowiedz
daro462
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21 kwi 2013, o 19:06
Lokalizacja: Węgorzewo

Brak mocy

 

Postprzez krzyś » 21 kwi 2013, o 19:37

zrób logi statyczne dynamiczne kolego i sprawdz na zimnym silniku przed rozruchem temperatury czujników w vagu blok 007
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez daro462 » 21 kwi 2013, o 20:11

sam dam to rade zrobic?
daro462
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21 kwi 2013, o 19:06
Lokalizacja: Węgorzewo

Postprzez krzyś » 21 kwi 2013, o 20:24

jak masz lapka i vaga to zrobisz i lepiej miec druga osobe z boku operujaca lapka. co i jak masz w diagnostyce opisane.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 21 kwi 2013, o 20:24

Statyczne dasz radę sam ogarnąć. Do dynamicznych to lepiej z kolegą.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez daro462 » 21 kwi 2013, o 20:58

no laptop mam kiedys kupilem se taki zwykly kabel do komp, a jaki vag do tego??? mialem jakis ale nie wiem czy dobry? z kad go wziasc?
daro462
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21 kwi 2013, o 19:06
Lokalizacja: Węgorzewo

Postprzez krzyś » 21 kwi 2013, o 21:02

ściagnij z neta vag311n2 tylko pelna wersje programu.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez daro462 » 22 kwi 2013, o 08:21

Dzis po 17 sprobuje sie pod komp podlaczyc

[ Dodano: 2013-04-22, 07:23 ]
Tylko jak mozecie to powiedzcie co.ja mam tam dokladnie patrzec

[ Dodano: 2013-04-22, 17:46 ]
hej sprawdzilem 007 i pokazuje mi -5,4

[ Dodano: 2013-04-22, 17:46 ]
krzyś, spr -5,4 ak dobrze zerknelem

[ Dodano: 2013-04-22, 18:34 ]
temperatures -5,4 c fue temp, 24,3 intake air temp , 45 coolant temp

[ Dodano: 2013-04-23, 19:26 ]
nikt nic nie podpowie???

[ Dodano: 2013-04-25, 09:58 ]
witam ponownie

Wymieniłem czujnik tem w pompie, teraz temp jest wskazywana juz normalnie na plusie,

Pozatym nic mi sie nie zmieniło, dalej nie lapie obrotów, 3300 na luzie max i i na koncówce faluje 3200-3300

nie wiem co dalej patrzec kont wtysku w normie, skacze miedzy 47-50, jest jak dobrze pamietam na

niebieskiej lini,
daro462
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 21 kwi 2013, o 19:06
Lokalizacja: Węgorzewo


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości