Brak mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Brak mocy

Postprzez nut3r » 22 cze 2013, o 22:36

Golfik stracił moc , a tak dokładnie to nie ma tego wrywania w fotel . Stało się to po wymianie sprzęgła , jak poszły nity na tarczy . Turbina kręci , to wina przepływomierza? bo czuć jakby doładowanie było na jednym poziomie nie wzrasta... Proszę o pomoc
nut3r
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 13 wrz 2012, o 20:12
Lokalizacja: Podlaskie

Brak mocy

 

Postprzez palio » 23 cze 2013, o 07:25

Posiada kolega vaga?

Jak tak to podłączyć sczytać błędy. Zrobić kpl. logów i wkleić do tematu.
Przyczyn strat mocy może być dużo.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tool17 » 26 cze 2013, o 20:27

Witam!
Mam podobny problem, ale być może już rozwiązany. podczas jazdy autostradą auto nagle straciło moc (myślałem że to notlauf, chociaż nigdy nie miał go). Po otwarciu maski zauważyłem, że spadł przewód podciśnienia przy filtrze powietrza. Czy to może być przyczyną mułowatości? Nie mam teraz możliwości przejechać się autem, więc pytam z ciekawości.

@nut3r
Odłącz przewód od przepływomierza i zobacz czy ma nieco lepsze osiągi. U mnie jak kiedyś mulił strasznie to okazało się że przepływomierz był cały zapchany. Po przeczyszczeniu śmigał ostro aż do teraz, gdy znów mi zaczął mulić (mam nadzieję że to przez ten wężyk podciśnienia)
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez k0nr4d » 27 cze 2013, o 11:36

Odpięcie przepływki zmuli auto, żeby sprawdzić, czy to przepływka, to do wtyczki należy podłączyć diodę np. 1N4148 na piny 1->6 (Pierburg) lub 4->5 (Bosch). Jeśli auto będzie jeździło lepiej, to przepływka do wymiany lub czyszczenia. Jesli EGR masz nie zaślepiony, to będzie dymił na wolnych obrotach.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez tool17 » 27 cze 2013, o 14:46

a czy odpięcie przewodu podciśnienia wchodzącego do filtra powietrza może spowodować zmułowanie auta podczas jazdy?
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez k0nr4d » 27 cze 2013, o 15:04

Tak, ten przewód idzie do zaworku N18, który steruje EGRem. Jeśli masz go nie zaślepionego, to otwiera się w złym momencie i powoduje zamułkę.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez tool17 » 27 cze 2013, o 18:26

dzięki za info
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości