Brak mocy w AFN

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez nitroo » 20 paź 2010, o 13:17

leopard napisał(a):
nitroo napisał(a):To powiedz mi proszę, jak zrobić odpowiedni log.

logi dynamiczne:
temperatura silnika ~90'C
4ty bieg - pedał gazu wciśniety w podłogę (100% otwarcia)
logujesz od 1800 do 4000 rpm
kanały 003/008/011

logi statyczne:
obroty biegu jałowego
temperatura silnika ~90'C
kanały 001/004/007/013

A możesz mi powiedzieć, to oznaczają te kanały? I co mam wybrać w VAG-COM.
nitroo
 

 

Postprzez leopard » 20 paź 2010, o 17:30

nitroo napisał(a):I co mam wybrać w VAG-COM

VAGcom silnik->bloki wartosci mierzonych -> wybierasz w oknie 3 kanały 003/008/011 -> na dole okna bedzie przycisk log ->start/stop logujesz -> zapisane logi wg opisu - wysyłasz na serwer rtnetu http://vaglog.rtnet.pl/ ->wklejasz linki z logami do postu - resztę zinterpretuja userzy forum ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Snejk18 » 20 paź 2010, o 22:23

leopard napisał(a):
Snejk18 napisał(a):nie ma w błędach czegoś takiego jak "za niskie ciśnienie".


jest


Hmm.. byłem święcie przekonany, że nie ma :p

leopard napisał(a):
Snejk18 napisał(a):
Zapieczone kierownice spalin wewnątrz turbiny (to ten element, którym steruje zawór N75


i tu szukać trzeba przyczyny powstawania błędu 575
zaprzeczą/potwierdzą to logi dynamiczne VAG'iem ( 01->08->011)

N75 w AFN'ach rzadko padaja - w większosci przypadków winne sa zapieczone kierownice spalin


Na początku tłumaczyłem według swoich doświadczeń z 1Z-em.
Potem przypomniałem sobie, że w AFN-nie działa to wszystko trochę inaczej i trochę inne części się psują :p
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez nitroo » 21 paź 2010, o 15:15

nitroo
 

Postprzez leopard » 21 paź 2010, o 21:39

nitroo napisał(a):Zamieszczam logi. Proszę o pomoc.

przepływomierz nieżyje ... przez co ogranicznik dymienia nie pozwala turbinie doładować silnika

na poczatek wymień przepływomierz na sprawny - pozniej zobaczymy co się będzie działa z doładowaniem

BTW- dawka na pompie minimalnie za wysoka - 3.5/4.0 mg/skok przy 90'C płynu chłodzącego będzie idealnie
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez nitroo » 11 sty 2012, o 18:04

Witam.

Mam nowy przepływomierz i wymieniłem także uszczelkę pod głowicą. Przez pół roku auto chodziło bez zarzutu (wcześniej rozpędzał się tylko do 120km/h), a teraz przy 100km/h wpada w jakiś jakby dołek (takie mam odczucie prowadząc) i łapie typowy Not Lauf...

Poradźcie
nitroo
 

Postprzez slawek5t » 11 sty 2012, o 19:10

Więc znów zrób logi :D
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

cron