Brak mocy w mk. 3 TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez To_mas » 5 mar 2009, o 11:14

SotoM, z całym szacunkiem pisałem ze to notlauf a NIE pisałem ze coś sie zapieka :P !! tylko ze tryb awaryjny i moze to być spowodowany przez wiele rzeczy, bo przyczyna przeładowania to nie tylko zapiekające sie łopatki w turbinie VNT.
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

 

Postprzez tuner_86 » 5 mar 2009, o 22:22

Witam Koledzy,
Wymieniłem filtr paliwa, przewody i dalej nic :(.
Znajomy mechanik powiedział mi, że to może być pneumatyczny, podciśnieniowy czujnik załączania się turbiny (czy jakoś tak).
Nie mam pojęcia gdzie to jest :/.
Wiecie może gdzie jest ten czujnik? Z góry dziękuję :)
tuner_86
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 14:28
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Postprzez To_mas » 5 mar 2009, o 23:28

tuner_86, idą do niego przewody wężyki czerwony i niebiski od turbiny :) idź za nimi i znajdziesz.
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez SotoM » 5 mar 2009, o 23:50

tuner_86 napisał(a):Witam Koledzy,
Wymieniłem filtr paliwa, przewody i dalej nic :(.
Znajomy mechanik powiedział mi, że to może być pneumatyczny, podciśnieniowy czujnik załączania się turbiny (czy jakoś tak).
Nie mam pojęcia gdzie to jest :/.
Wiecie może gdzie jest ten czujnik? Z góry dziękuję :)

ten czujnik to własnie jest ten elektrozawór który nie potrzebnie kupiłeś...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 6 mar 2009, o 20:27

SotoM napisał(a):ten czujnik to własnie jest ten elektrozawór który nie potrzebnie kupiłeś


:-o elektrozawór to czynnik wykonawczy - nie mieszaj go z czujnikami ...

a kolego niech sprecyzuje pytanie - jak na razie pyta byle jak i o byle co - a wy mu tak samo odpowiadacie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Pikuś » 15 mar 2009, o 15:25

Mozesz to być właśnie zawór N75. Wez poddmien zawor N18 na N75 i powiedz czy cos sie zmienilo. Zawory znajduja sie koło filtra powietrza.
Niedługo:
Lepsze hamulce
Wydajniejsza turbina
Wydajniejsza pompa



Zrobione:

Wtryski 216
Virusik
New Sprzegło
i wiele innych :P
Avatar użytkownika
Pikuś
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 16:03
Lokalizacja: Płock

Postprzez marcinkoz2910 » 31 mar 2011, o 18:00

Koledzy mam podobny problem w silniku AFN 80 km/h i nic więcej

nie mówią tu już o mocy której nie ma już w tym aucie

Które bloki posprawdzać 3, 8, 11 i 13 czy coś jeszcze? No oczywiście dojdzie to tego diagnoza błędów VAGiem

Można też pisać na PW
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Bradley » 31 mar 2011, o 19:43

bloki pomiarowe 001, 003, 004 008, 010, 011, mozna i 013
nastawy podstawowe 000BS
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez marcinkoz2910 » 31 mar 2011, o 22:04

w dwóch blokach widziałem wartości zadane i wokół nich oscylowała wartość rzeczywista i one oscylowały koło siebie

a jeszcze były dwa błędy jeden błąd sporadyczny od przepływki (był robiony rozrząd i podejrzewam że ktoś go odłączył)

i drugi czujnika ciśnienie doładowania w kolektorze dolotowym (dokładne brzmienie kodu i jego numer mam na komputerze serwisowym)

wężyki wszystkie wyglądają na sprawne nie są zparciane albo pęknięte

pokasowałem błędy i już jeździ normalnie jak na 110km przyszło ale kazałem mu podjechać jak by się coś dział

aaa i wyczyściłem mu ten czujnik w kolektorze dolotowym bo był lekko zabrudzony

[ Dodano: 2011-03-31, 22:05 ]
Bradley napisał(a):nastawy podstawowe 000BS
a co to jest? :)

dzwoniłem do Zico i mówił mi o jakimś koledze z żywca który jest dobry w dieslach wiesz coś na ten temat bo z bielska masz bliżej do żywca ;-)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Bradley » 31 mar 2011, o 22:27

Na drugim forum golfa siedzi gosc z Zywca co robi programy i inne rzeczy.Nicka nie kojarze ale latwo go znalezc w dziale TDI.
000BS kat wtrysku,
marcinkoz2910 napisał(a):drugi czujnika ciśnienie doładowania w kolektorze dolotowym

Pewnie 575 czyli klasyczne przeladowanie ;)

Sprawdz na postoju 011BS
I w czasie jazdy 011 w blokach pomiarowych
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez marcinkoz2910 » 1 kwi 2011, o 19:21

Bradley napisał(a):Pewnie 575 czyli klasyczne przeladowanie ;)
no dokładnie

no to posprawdzam to o czym mi napisałeś

dzięki wielkie za pomoc
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości