brak pełnej Mocy w 1Z :|

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez lisu891 » 19 lip 2009, o 12:46

spoko ja za podłączenie pod vaga nie zapłace nic mam znajomego mechanika który specjalizuje sie w diagnozie samochod VAG , z tym ze pod tamtych obiawach byl podpinany pod vaga i wszystko ok bylo a jak odjechalem znowu sie zaczeło bujanie m wiec spytalem sie co to za fazy sa a on tez mi powiedzial ze to typowe objawy dla tego zaworku ,
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

 

Postprzez Procent » 19 lip 2009, o 12:59

Ale sprawdź dla pewności. Jak masz za free to tym bardziej
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 19 lip 2009, o 13:00

a na tym 4 i 5 tym biegu nie ma tak ze ty mu dajesz gaz on nie jedzie a obroty rosna...??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 19 lip 2009, o 13:05

lisu891 napisał(a):z tym ze pod tamtych obiawach byl podpinany pod vaga i wszystko ok bylo a jak odjechalem znowu sie zaczeło bujanie m

To cos slaba ta diagnoza. Czyzby sczytanie samych kodow bledow? :-D
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Procent » 19 lip 2009, o 13:07

Być może i tak było. Jeżeli to coś związane z elektroniką to VAG musi pokazać
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcusblue » 19 lip 2009, o 13:30

A może coś z zaworem przy turbinie "westgate" i trzeba by go było rozruszać, u mnie to pomogło
hamownia to takie miejsce, gdzie sie chamy spotykają i wymieniają wykresami...
Avatar użytkownika
marcusblue
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 19:37
Lokalizacja: Bielsko- Biała

Postprzez lisu891 » 19 lip 2009, o 13:33

SotoM napisał(a):a na tym 4 i 5 tym biegu nie ma tak ze ty mu dajesz gaz on nie jedzie a obroty rosna...??


nie nie , powiedzialbym tak ze na 5 biegu od 140 km/h przy pelnym gazie pomalutku predkosc rosnia a obroty w miescu stoją

[ Dodano: 2009-07-19, 13:35 ]
Bradley napisał(a):
lisu891 napisał(a):z tym ze pod tamtych obiawach byl podpinany pod vaga i wszystko ok bylo a jak odjechalem znowu sie zaczeło bujanie m

To cos slaba ta diagnoza. Czyzby sczytanie samych kodow bledow? :-D


nie nie o to sie nie boje , bo to naprawde spoko i znający sie na rzeczy koles diagniozowal passata mojemu ojcu i mnie rowniez , zreszta to dobry znajomy mojego taty wiec wiem ze jest sprawdzony i ceniony w miescie
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez Procent » 19 lip 2009, o 13:40

Wątpię że przy Wastgate by był taki objaw bo wtedy od jakiegokolwiek przyspieszania by był muł. A tu jest norma dopiero od 140 łapie muła. Kolego i polecam Ci również zaślepić EGR-a i wyczyścić dolot.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lisu891 » 19 lip 2009, o 13:46

Dzieki za pOrady , bedzie trzeba popatrzyć co i jak ;]
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez Bradley » 19 lip 2009, o 14:51

To jesli masz mozliwosc to popros zeby zrobil komplet logow i wklej je tutaj.
Tak to po omacku wymienisz pol samochodu.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez lisu891 » 19 lip 2009, o 14:57

Po informuje o Postępach w naprawie mojego 1Z
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez SotoM » 19 lip 2009, o 23:07

lisu891, długo masz to auto ?, było to od początku odkąd go masz czy stało się to nagle...??
to ze filtr paliwa zmieniałeś w marcu to nie wszystko,
jakiej firmy filtr paliwa jest i ile km na nim zrobiłeś??
jakie paliwo lejesz - z ciepłego źródełka czy normalna stacja??
w momencie jak lecisz 140km/h co sie za toba dzieje - kopci w tym momencie?? (nie obserwój tego wieczorem bo wieczorem nawet nowe auto kopci - sadze widać) w ciagu dnia sprawdź...??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości