brak pełnej Mocy w 1Z :|

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Procent » 23 lip 2009, o 17:46

Czyli to zaworek był?? Czy chcesz zobaczyć dopiero czy to właśnie on??
Bo jeżeli to zaworek to znów miałem rację :lol:
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez lisu891 » 23 lip 2009, o 17:57

Okaże się :D pierwsze diagnozy z przed pary tyg na zaworek wskazywaly i chyba tak zostało , bez diagnozy Vaga po obiawach mozna ocenić:P a jak jeszcze mam ten zaworek nowy za 150 zl I w dodatku Pierburga to mimo wszystko go wymieniam ;]
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez Procent » 23 lip 2009, o 18:11

Czyli jak zaworek to jestem z siebie dumny... Powodzenia życzę
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 23 lip 2009, o 23:12

Bez diagnozy to wymienisz pol silnika. Powodzenia :->
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Procent » 24 lip 2009, o 10:42

No diagnoza to podstawowa sprawa. Podejrzenia mogą być różne, ale nie zawsze będzie to urządzenie które obstawialiśmy. Jeżeli już kupiłeś ten zaworek to zamontuj i sprawdź jak auto się teraz zachowuje
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lisu891 » 24 lip 2009, o 17:12

Rozmawialem dzis z moim Mechanikiem i powiedział ze Bład zaworka n75 nie zawsze wychodzi podczas diagnozy na vagu a nawet bardzo zadko , nie wiem ile w tym prawdy ale może tak jest rzeczywiscie
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez leopard » 24 lip 2009, o 22:37

lisu891 napisał(a):powiedział ze Bład zaworka n75 nie zawsze wychodzi podczas diagnozy na vagu

wystarczy sprawdzić auto pod pełnym obciązeniem - VAG pokazuje współczynnik wypełnienia impulsu N75 - po tym możesz stwierdzić czy N75 bangla czy nie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 25 lip 2009, o 09:02

leopard napisał(a):VAG pokazuje współczynnik wypełnienia impulsu N75 - po tym możesz stwierdzić czy N75 bangla czy nie ...

Ale i tak na pierwszy ogien ida do wymiany przewody, ktore kosztuje 30zl a nie 150 ;)
Kolega lisu891, wstydzil sie pokazac logi dynamiczne no to nie zerkniemy okiem.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez lisu891 » 26 lip 2009, o 12:25

nie mam logów ! :] z tym ze u mojego mechanika nie pokazuje zadnych błedów na n75 :| a nawet nie poakzuje zadnych bledow :] moze jakiegos starego vaga , sam juz nie wiem
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez darkker » 26 lip 2009, o 20:13

lisu891, jeszcze pare dni temu miałem identycznie to samo :-( .Szukałem u siebie usterki wzorujac się na poradach z tego postu (filtr paliwa, powietrza,EGR,dolot czyściłem, n75, przepływka)
Okazało sie że u mnie wszystko jest sprawne.
Błąd był banalny :-? otórz jak zmieniałem wężyki od N75 jeden z nich źle podłaczyłem, konkretnie ten który idzie od góry zaworka ( oryginalnie czerwony).
Dochodzi on od dołu do turbo do króćca dośc głęboko schowanego a ja podłaczyłem go do tego co palcami wyczułem. Tu był mój błąd. Sprawdz w innym golferze gdzie on dochodzi i sprawdz jak jest u ciebie. Ja robiłem 2 próby i za każdym razem źle podłączałem dopiero za 3 razem się udało. Pod VAG pokazywało mi błąd 575 "...cisnienia w kolektorze dolotowym...".jak go skasowałem i jechałem normalnie to błędu nie miałem ale jak go przygazowałem do momenty gdy sie przymulał to łapał mi błąd. Wężyk wpiołem w swoje miejsce i jak ręką odjął :-D :-D
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez lisu891 » 27 lip 2009, o 22:17

i wszystko jasne juz :] po wymianie zaworka n75 cisnienia doladowania turbiny znowu jet takie jak być powinno :] , tylko jeszcze wyskoczyl blad przepływki , ale to może tylko wina filtru powietrza ktory jest do wymiany :]
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości