CERAMIZERY

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez K@mil » 26 sty 2008, o 12:58

Tak ale czemu chcesz przechodzic ?? ?? leci czy co ??
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

 

Postprzez piootrek » 26 sty 2008, o 13:18

Obbiegając od tematu, czepi, przejście z mineralnego na półsyntetyk z dodatkami czy bez jest niewskazane.Mniejsza stabilność termiczna minerala prowadzi to do tworzenia się osadów i szlamów, które półsyntetyk czy syntetyk zacznie rozpuszczać utrudniając filtrację i tworząc trudno zmywalne laki na powierzchniach tłoków, zakleszczania pierścieni, czy wręcz tworzenia się tzw. nagarów.Nie wspomnę o możliwościach powstawania (odkrywania) wycieków po takim płukaniu.
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czepi » 26 sty 2008, o 19:13

dzięki za rade... pytam bo po prostu myślałem że półsyntetyk będzie lepszy dla silnika... ale skoro piszecie że tylko zaszkodzi to nie będę kombinował...
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez K@mil » 26 sty 2008, o 19:15

Nie ma jak mineralny :D ja tam jezdze na takim i nic nie zmieniam :D
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez virus_wrona » 27 sty 2008, o 02:22

K@mil napisał(a):Nie ma jak mineralny :D ja tam jezdze na takim i nic nie zmieniam :D


Mam ten sam silnik i jeżdżę na full syntetyku.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez piootrek » 27 sty 2008, o 03:05

Syntetyk jest lepszy niż mineral.Pisaliśmy o ubocznych skutkach lania syntetyka po mineralu...
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez virus_wrona » 29 sty 2008, o 01:57

No, ale co w końcu z tym ceramizerem?? Chciałem tacie wlać do Mercedesa 124. Czy jak go raz wleje, to potem muszę co jakiś czas wlewać znowu, bo sie rozszczelni silnik?
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez stingeros » 29 sty 2008, o 03:51

trzeba dobrze o tym poczytac na kilku serwisach...ale nie wydaje mi sie ze jak przestaniesz brac cermizera to zaraz sie cos stanie...bez przesady ;/
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez piootrek » 29 sty 2008, o 10:37

Na ich głównej stronie;
http://www.ceramizer.pl/
wyczytałem:
GWARANCJA skuteczności i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej do 70 000 km przebiegu.
Więc ochrona pozostaje nawet po wymianie silnika.Polecam poczytanie stronki.Ważna jest jazda przez 2000 km po wlaniu do silnika ceramizera.
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweł87 » 29 sty 2008, o 11:19

A tak poza tematem troszke chciałem zapytać w od ilu km do ilu leje sie jaki olej chodzi mi ze syntetyk od jakiego przebiegu do jakiego pół tak samo i mineral
Avatar użytkownika
Paweł87
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 17:27
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez stingeros » 29 sty 2008, o 14:29

byl juz o tym temat i nie ma zdefiniowanego przebiegu...stanelo na tym zeby auta z duzym przebiegiem przechodzily na mineral i nigdy nie wlewac po minerale syntetyka...
*****************************
VW GOLF MK3 by STINGER
Avatar użytkownika
stingeros
Members
 
Posty: 532
Dołączył(a): 9 wrz 2007, o 12:53
Lokalizacja: Oświęcim

Postprzez piootrek » 4 lut 2008, o 19:02

Wlałem Ceramizer dzisiaj.Jak zobaczę jakieś zmiany to napiszę.Pierwsze 200 km trzeba przejechać spokojnie (do 2700 obr):D
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości