Chcę kupić vw 3 1.9tdi 110km i mam pytanie proszę o pomoc.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Chcę kupić vw 3 1.9tdi 110km i mam pytanie proszę o pomoc.

Postprzez djlechtronixxx » 3 kwi 2012, o 23:21

Witam jestem na kupnie vw 3 1.9tdi 110km i mam pytanie odnośnie silnika.Z jakim przebiegiem mam szukać???? i ile te silniki wytrzymują kilometrów???? dziękuję i pozdrawiam
djlechtronixxx
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 23:18
Lokalizacja: Tarnów

Chcę kupić vw 3 1.9tdi 110km i mam pytanie proszę o pomoc.

 

Postprzez slawek5t » 3 kwi 2012, o 23:52

djlechtronixxx napisał(a):Z jakim przebiegiem mam szukać????

Na to patrz na koniec bo większość jest kręconych :D
Patrz ogólnie na stan, jesli okej to duża szansa że przebieg jest niższy niz 250 tysiecy.
Pół miliona km na ten silnik nie robi wrażenia .
Poszukaj były podobne tematy
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Jake88 » 4 kwi 2012, o 10:33

slawek5t napisał(a):Pół miliona km na ten silnik nie robi wrażenia .


Przy zadbanym silniku, to tylko połowa jego żywotności. Kumpel jeździ do DE, to już się napatrzył jakie ten silnik przebiegi robi. Malutkie silniki 1.4tdi robią po po pól miliona bez większej zadyszki.

http://www.youtube.com/watch?v=4iRv1FQqVe0
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez Piaggio » 4 kwi 2012, o 12:18

AFN- bo mowa o 110 konnym tdi montowanym w MK3 jest bardzo wytrzymalym silnikiem tak samo jak 90 konne-1z są to ogólnie bardzo udane konstrukcie VW, relatywnie oszczedne i dynamiczne. auta z tymi silnikami nie naleza już do najmlodszych więc i przebieg tez juz na nich jest nie mały lecz nei przebieg jest wyznacznikiem jego kondycji lecz to jak to chodzi, pracuje, jak był eksploatowany, na jakim oleju i jak czesto byl zmieniany, to jak odpala w duze mrozy, ile połyka oleju, ile pali, jak przyspiesza i jeszcze szereg innych rzeczy, ogólnie trafić dobrego AFN-a jest coraz ciężej, ale kto dobrze poszuka to i napewno znajdzie :-) od siebie szczerze go polecam bo nawet seryjny zwija sie całkiem przyjemnie a na trasie potrafi niezle zaskoczyc duuuuzo lepsze auta!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez djlechtronixxx » 4 kwi 2012, o 13:54

Dziekuję za odpowiedzi i jeszcze jedno jak sprawdzić turbo czy jest w dobrym stanie czy leje olejem itd???
djlechtronixxx
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 23:18
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Piaggio » 4 kwi 2012, o 16:05

Jeżeli masz vag-a w czasie jazdy możesz sprawdzić jak pompuje juz od okolo 1700-1800 obrotow powinno byc 0.8-0.9 bara.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Dj Devilek » 4 kwi 2012, o 17:45

Witam rok temu kupiłem takiego golfa jak szukasz wersja GT / Specjal miał wtedy nalatane 220 tys licznik nie był cofany bo mialem dokumenty zwiazane z przebiegiem i wymiana oleju. Auto sciagane z niemiec wiec stan auta nawet na dzień dzisiejszy uważem na 4+ dobra a teraz rzeczy na ktore za bardzo nie luknełem pierwsze co to turbina nie byla regenerowana i byla orginalnie włożona dla tego juz przy 210 tys 220 tys one z tego co wiem wysiadały przejechalem z 5 tys no i padla kosz regeneracji 700 zl :/ jak bedziesz kupywał zobacz tez na poduszki silnika moje byly dojebane :/
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości