Chip tuning za '10 gr'

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Chip tuning za '10 gr'

Postprzez tofik90 » 7 mar 2011, o 16:33

Czy ktoś z Was robił już ten rodzaj tuningu ? Czy wstawienie opornika coś dało ?
Jestem zainteresowany tą metodą, tylko by spróbować, muszę się głęboko zastanowić, nie chce zrobić nic co by mogło wpłynąć na awaryjność mojego samochodu.
tofik90
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 21:05
Lokalizacja: Gdańsk

Chip tuning za '10 gr'

 

Postprzez pawel1990 » 7 mar 2011, o 16:50

Kolego może coś jaśniej, gdzie ten opornik, w co, dlaczego, jakie ma zadanie.
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez K@mil » 7 mar 2011, o 16:59

pawel1990 napisał(a):Kolego może coś jaśniej, gdzie ten opornik, w co, dlaczego, jakie ma zadanie.


To dotyczy diesla.

Montaz jest bardzo prosty i nie jezdzi sie na tym caly czas tylko trzeba zrobic wlacznik zeby włączać
Co do mocy to troszke roznicy jest u mojego kumpla troszke kopcił jak włączyl opornik
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez tofik90 » 7 mar 2011, o 19:49

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=64914

[ Dodano: 2011-03-07, 18:54 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=80749 a tutaj szczegółowy opis i fotoporada.
tofik90
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 21:05
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Robertuss » 7 mar 2011, o 21:11

Ja próbowałem raz na chwilę, rzeczywiście działa i jest "większy kop", ale to oszukiwanie kompa i "powolne zabójstwo" dla pompy ;-)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SotoM » 7 mar 2011, o 21:13

nieważne ze będzie ci wpieprzał paliwa od cholery...nic tym opornikiem innego nie zdziałasz tylko mu dajesz więcej dizla ,
co z silnikiem...? czy jest bezpieczny... u jedengo bedzie fafac dobrze a u drugiego sie cos zesra... np wypalone dziury w tłokach...ale co tam... :-)
a co z turbo...?? dołożysz sobie wiatraczek od dziecięcego rowerka zeby wiecej powietrza dmuchało..?? :roll:
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pawel1990 » 8 mar 2011, o 01:31

Hehe fajna ta fotoporada, na guzik wszystko, jak podtlenek kurde ;-)
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez stowa86 » 8 mar 2011, o 15:07

U mnie kolega zamontował opornik 470 Ohm, zwijał asfalt na drodze----ALE tylko 2tyg. bo pompa sie posypała.........
Moc jest bogiem,Prędkość nałogiem,Nitro zabawa a Turbo podstawa!!!
Avatar użytkownika
stowa86
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 14 sty 2009, o 00:43
Lokalizacja: ok. INOWROCŁAW

Postprzez Mariusz164 » 8 mar 2011, o 19:27

lepiej zinwestować w porządną firme. w toruniu się dowiadywałem to za 700 zł do naszych golfików robią coś takiego i jest gwarancja na to. tylko zapomniałem jak ta firma się nazywa hamownia wszystko jak powinno być do 1 z zaproponowali 118 km i 285 momętu. myśle że pomysł z rezystorem to kiepski pomysł
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

cron