Witam Panowie.
Otóż mam też podobny problem, tyle że autko zgasło podczas jazdy, golfik rozkręcił sie do 4000 obr i przez chwile po zmianie biegu trzymał na 1500 i zgasł. Od tej pory nie zapala. Rozrusznik kręci i tyle. Mechanik stwierdził że to nastawnik, bo odpalił go, gdy "ręcznie" ustawił nastawnik (na otwartym). Przekładał rownież nastawnik z innego TDI i pali...
Teraz kwestia tego typu. Czy można kupić sam nastawnik? Ciężko zdobyć... Ewentualnie regenerować go, czyścić, czy razem z pompą używką kupić? Nowa pompa nie wchodzi w grę! Uzywke pompę można już za ok 800zł kupić natomiast ile za sam nastawnik? Słyszałem ze za używany, z bitego auta ok 600 zł. Zbrodnia!
Co poradzicie, by jeszcze pojeździć bezproblemowo co najmniej 200 000 km.
Słyszałem ze padają nastawniki od złej jakości paliwa... no to gdzie tankować, na księżycu? skoro na renomowanych stacjach świństwo leja???