chodzi o obroty podczas przyspieszania na wyzszych biegach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

chodzi o obroty podczas przyspieszania na wyzszych biegach

Postprzez jackdaniels » 6 mar 2008, o 14:33

Witam wszystkich!
Od jakiegos czasu mam problem ze swoim golfem tdi 90 KM. Glownie chodzi o obroty podczas przyspieszania na wyzszych biegach. Ponizej zalaczam link do filmu, ktory wykonalem zebyscie mogli zobaczyc co sie wlasciwie dzieje.
Oto link:

http://pl.youtube.com/watch?v=a-IfFu1lFlY

Na filmie widac przyspieszanie od 60 do 100 km/h przy wcisnietym do konca pedale gazu!!! silnik zamiast rownomiernie nabierac obrotow i przyspieszac, lapie wyzsze obroty a pozniej przyspiesza przy stalych obrotach lub nawet gdy obroty maleja!, wystko to widac na filmiku. Najbardziej widoczne to jest na 4. i 5. biegu.
Dodatkowo auto zaczyna sie przyduszac powyzej 3000 obr/min tak jakby na ulamki sekundy brakowalo mu mocy.
Mam nadzieje ze ktos z Was mi pomoze i powie co padlo???
Pozdrawiam!
jackdaniels
Ostatnio edytowano 29 mar 2008, o 09:30 przez jackdaniels, łącznie edytowano 1 raz
VW GOLF III GT SPECIAL 1.9 TDI (90 KM) ROK PROD. 1994
jackdaniels
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 gru 2007, o 16:30
Lokalizacja: Lidzbark, Olsztyn

chodzi o obroty podczas przyspieszania na wyzszych biegach

 

Postprzez piotr0488 » 6 mar 2008, o 15:27

a jak krecisz go(od 1-5 biegu) za wysokie obroty to bardzo kopcii..??? chodzi mi ok 3 tys
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez scols11 » 6 mar 2008, o 16:32

Moim zdaniem nastawnik w pompie paliwa!!!
Masz tutaj link
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??
ZOBACZ http://www.allegro.pl/show_item.php?item=291572081
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez jackdaniels » 6 mar 2008, o 17:36

Odpowiadajac koledze piotr0488 auto nie kopci a juz napewno nie przy 3000 obr/min.
Dodam jeszcze, ze auto bylo podlaczone pod komputer, ale badanie nie wykazalo zadnych bledow!
VW GOLF III GT SPECIAL 1.9 TDI (90 KM) ROK PROD. 1994
jackdaniels
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 gru 2007, o 16:30
Lokalizacja: Lidzbark, Olsztyn

Postprzez Groch367 » 6 mar 2008, o 19:02

scols11, to nie nastawnik bylyby inne objawy...

turbo sie załańcza? coś tak słychać przy 2500obr
jesli podlaczales go pod kompa to sprawdzales wszystko? kąt wtrysku obroty przeplywomierz?
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez guardian_angel » 6 mar 2008, o 22:08

Może sprzęgło się ślizga... Wydaje mi sie ze przeskakuje przy obrotach jak silnik ma największy moment obrotowy.
guardian_angel
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 13 paź 2007, o 19:26
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez scols11 » 6 mar 2008, o 22:16

-Jednak stawiam na nastawinik- poczytajcie troche na forach identyczne obiawy!!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Groch367 » 7 mar 2008, o 00:46

scols11, skoro mówi ze podlaczal pod kompa to dawke paliwa na pewno sprawdzil i nastawnik :!: też dodatkowo napisałby ze szarpie a to główny objaw nastawnika a jesli już to moze pompe trzeba uszczelnić
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez jackdaniels » 7 mar 2008, o 14:17

Ciekawy bylem jakie beda Wasze opinie... Mechanik, u ktorego bylem podlaczyl auto do kompa i mowil, ze wszystko jest ok - nie wykazuje zadnych bledow. Na koniec stwierdzil jednak, ze do wymiany jest ta czesc z czarnym kablem (ta sama co na aukcji allegro dot. czyszczenia nastawnika), czyli sterowanie pompy czy cos takiego. To dosyc duzy zaklad i takie czesci tam regeneruja, jednak koszt tej przyjemnosci to 700 zl :-o . Co Wy na to??

[ Dodano: 2008-03-07, 13:27 ]
Dodam jeszcze, ze auto zapala bardzo dobrze i na luzie na wolnych obrotach wszystko jest ok. Nie wiem tylko o jakim szarpaniu kolega wyzej pisze. Tak jak wczesniej juz wspominalem auto troche przerywa, przydusza sie na ulamki sekundy, mozna powiedziec szarpie ale powyzej 3 tys. obr. na wyzszych biegach.
VW GOLF III GT SPECIAL 1.9 TDI (90 KM) ROK PROD. 1994
jackdaniels
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 6 gru 2007, o 16:30
Lokalizacja: Lidzbark, Olsztyn

Postprzez Groch367 » 7 mar 2008, o 22:45

to dużo poszukaj kogoś tańszego a za 700zl kupisz cala pompe a oni chcą cie naciagnać
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez gczester » 11 mar 2008, o 17:46

jak dla mnie to sprzęgło się slizga
gczester
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 21:18
Lokalizacja: SKIERKI

Postprzez scols11 » 11 mar 2008, o 20:00

Dodalem przeciez link do goscia ktory czysci nastawniki skataktuj sie z nim!! Mowilem ze nastawnik :lol:
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości