Cieknąca turbina

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez slawek5t » 10 lis 2012, o 16:34

Piaggio napisał(a):Dlaczego ujmujesz Paniom

A czy napisałem że wszystkie kobiety sie nie znają ? Nie. Naucz sie czytac ze zrozumieniem.

Piaggio napisał(a):ale poczekajmy na zdanie guru tuningu:-)

Guru tjuningu Dezeli mówi że Piaggo ma rację. nic dodać nic ująć.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

 

Postprzez michail55 » 11 lis 2012, o 08:36

:padam:

ja jednak po raz kolejny ponowie pytanie czy istnieje jakas mocniejsza turbo bez zmiennej do ahu?? chodzi o to ze moja kobieta lata golfem i ona chce troche mocy a turbawa i tak do wymianki
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez k0la » 11 lis 2012, o 17:05

turbo awx to tylko taki przykład dałem ;-) wiadomo ze brd robi lepsza robote :)

dlaczego uparłeś sie zeby turbo było bez zmiennej geometrii ?
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez michail55 » 11 lis 2012, o 18:41

bo do zmiennej geometrii musze pozmieniac troche bo mam ahu a nie afn
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez k0la » 12 lis 2012, o 15:20

Przeciez to nie są jakies straszne koszty, ja bym sie nie bawił w turbiny bez zmiennej geometrii jeśli był by taka możliwość, a u Ciebie jest.
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez michail55 » 12 lis 2012, o 16:47

a no jest ale co potrzeba?? Komp afn, n75 afn, turbo awx, kolektor awx, flansza (tylko skad), nowe mapy. sa jakies trudnosci w zalozeniu tego wszystkiego??
zapomnialem o sprzegle vr6 oraz kompletem jarzm, zaciskow, belki tylniej oraz zestawie zawieszenia vr6, fmic oraz wtryski 216 lub 230 a to juz koszt mega wychodzi

zajrzyj tutaj
http://www.golf3.pl/topics12/modyfikacj ... htm#427188
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Piaggio » 12 lis 2012, o 17:52

michail55, sprzęglo niekoniecznie! seryjne te co masz też jest sztywne i poki co nie przejmował bym sie nim!, tak samo hamulce- owszem sa bardzo wazne ale jak masz wentylowane 256 to one też naprawde dają rade- dobry klocek z tarczą i jest ok! co do zawiasu podnosząc moc nei musisz go zmieniac, do wtrysków- zalezy w jaka moc celujesz,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez k0la » 12 lis 2012, o 20:28

mówimy o silniku puki co ;)
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez michail55 » 12 lis 2012, o 22:41

nie wieksza niz 130km bo i tak bedzie latał. tarcze mam brembo ale mam zamiar zmienic na mikoda nawiercane i wentylowane co do sprzegła to juz tez sie konczy golfik ma swoje lata
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Piaggio » 12 lis 2012, o 23:42

michail55 napisał(a):nie wieksza niz 130km bo i tak bedzie latał
- apetyt rosnie w miare jedzenia ;-) - taka moc jest do osiagnięcia na ori osprzecie (oczywiscie jeżeli silnik jest w bardzo dobrej kondycji) Ty chcesz zmieniać turbinke bo i tak Ci leje- więc wystarczy ze zmieniśz na AWX (ktora bedzie maiął potencjał na więcej w razie na przyszłośc chcial wiecej)+ kolektor ssący awx,+ sterowanie turbem (n75)+ ecu(komputer) + nowa mapa
Co do hamulców- ja u siebie mam wlasnei polska Mikode- nacinaną i nawiercaną z klockami ATE i to naprawde świetnie sobie radzi!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez michail55 » 13 lis 2012, o 09:13

a flansze pod to?? czy zmiesci sie grusza turbiny przy lapie silnika??
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Piaggio » 13 lis 2012, o 21:11

flansza? chodzi Ci o wyjście- redukcje- http://moto.allegro.pl/przejsciowka-red ... 13937.html
michail55 napisał(a):czy zmiesci sie grusza turbiny przy lapie silnika??
po odkreceniu 5 czy 6 srubek na klucz 8 badz 10 przekrecasz muszle strony zimnej turbiny gruszka wtedy bedzie znajdować sie na górze, i nic nie bedziesz musial kombinować.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości