Cieknąca turbina

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Cieknąca turbina

Postprzez michail55 » 9 lis 2012, o 11:20

Mam problem z cieknaca turbina otoz jest ona cala brudna od oleju i od czasu do czasu kapnie z niej olej w ilosci malej plamki co jakis czas dodam ze nie lapie mi golfina not laufa prosze was o porade co z tym fantem zrobic
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Cieknąca turbina

 

Postprzez Piaggio » 9 lis 2012, o 14:24

albo jezdzić aż sie ukręci i wymienić, albo jeżeli ten stan rzeczy mocno cie irytuje wymienić odrazu, innego rozwiazania nie ma.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez michail55 » 9 lis 2012, o 18:25

a myslisz ze w gre wchodzi regeneracja czy lepiej kupic uzywke chodzi o stosunek ceny do jakosci
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez slawek5t » 9 lis 2012, o 18:37

michail55, co i jak zrobić- juz uzyskałes odpowiedz, słuchaj sie kolegi bo on tuning ma obcykany w jednym paluszku!
:)
ja na twoim miejscu kupiłbym używke, nie jest to jakiś mega wielki koszt.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piaggio » 9 lis 2012, o 20:00

oj slavku dziękuje za rekomendacje ale takie mody jakie ty przeprowadzasz, tyle tloczkow czy też cylkow czy jak tam się na to mówi to tutaj napewno nikt się nie nawymieniał! Ty wiesz co w trawie piszczy! Oczywiście że lepiej ori niż regenerowana!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 9 lis 2012, o 20:07

Piaggio napisał(a): tyle tloczkow czy też cylkow czy jak tam się na to mówi

To taki znafca jak Ty nie wie z czego składa sie silnik spalinowy???
Tłok pracuje w tulei cylindrowej..... załapałeś tę podstawę podstaw (dla wiekszosci, nie wszystkich kobiet) ? ? :D

Piaggio napisał(a):Oczywiście że lepiej ori niż regenerowana!

Ale jaka ori ? bo uzywana może sie zdarzyć gorsza niż regenerowana .
Ostatnio edytowano 10 lis 2012, o 16:33 przez slawek5t, łącznie edytowano 1 raz
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez michail55 » 9 lis 2012, o 20:44

no to moze mi powiecie czy jest jakas alternatywa dla mojego silnika jesli chodzi o mocniejsze turbo bez zmiennej geometrii czyli bez zabawy w zmiany kompw n75 itd bo mam i tak do wymiany turbawke wiec moze akurat
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez k0la » 9 lis 2012, o 20:48

Lepiej kup coś wiekszego, zalej paliwem i jazda dalej.
Ja bym nie czekał aż sie zajeździ do końca bo stanie sie coś złego (turbina pociągnie olej w wydech ; sprężarka zassa olej do cylindra i sielnik sie rozbiega albo poprostu rozsypie sie łożysko i wirnik i rozpiepszy Ci bebechy.

Tak ja to przynajmniej widze
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez michail55 » 9 lis 2012, o 20:56

no wlasnie co do czegos wiekszego to trzeba zmienic bebechy na afn-owskie a moje pytanie brzmi czy da sie to obejsc i kupic jakas bez zmiennej geomteri
michail55
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 4 sie 2011, o 18:30
Lokalizacja: Kraków

Postprzez k0la » 9 lis 2012, o 23:40

e tam , jak sie bawić to na grubo :)
turbo i ssak awx, wtryski 230, pompa 12mm, to wszystko na przelocie i wystrojone i latasz :)
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez Piaggio » 10 lis 2012, o 15:54

slavku slavku slavku! Podstawowe podstawy to tylko dla Kobiet? Dlaczego ujmujesz Paniom! To że płeć słabsza nie oznacza że głupsza! Od nie jednej niewiasty mógł byś się jeszcze wiele nauczyć! A w twoim przypadku oj jeszcze wiele!!:-) mody które podał Kola to już spora ingerencja w mechanikę silnika ale po ich zamontowaniu i co ważne indywidualnym i profesjonalnym strojeniu do odlotu brakowało by tylko skrzydeł choć na pompę 12 i wtryski 230 turbina z awx-a to nieco przysłaba! Zdała by się brd:-) ale poczekajmy na zdanie guru tuningu:-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez palio » 10 lis 2012, o 16:33

k0la napisał(a):e tam , jak sie bawić to na grubo :)
turbo i ssak awx, wtryski 230, pompa 12mm, to wszystko na przelocie i wystrojone i latasz :)


Ja bym zamienił turbo na BRD i wytryski na 260. Ale ja się nie znam :-P
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron