Ciężkie odpalenie po silnym mrozie -film

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Ciężkie odpalenie po silnym mrozie -film

Postprzez Jonko » 4 lut 2012, o 00:53

Siemka Rzućcie okiem na filmik i spróbujcie rozwiązać problem :) wieczorem po 22 wrocilem z pracy temp. -20 st.C na drugi dzien godz jakos 13:30 temp. -16 i po nocy 1wsze odpalenie no i cieżko bylo jak widać. jakies pomysły :) ? http://www.youtube.com/watch?v=Yl9NGL7G ... e=youtu.be
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Ciężkie odpalenie po silnym mrozie -film

 

Postprzez slawek5t » 4 lut 2012, o 01:08

Na pierwszej stronie masz pełno podobnych tematów w których jest od groma cennych wskazówek i rad.

Ale i tak ci doradze:

- sprawdzić czy paliwo nie cofa się
- sprawdzić świece
- sprawdzic kąt wtrysku
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Jonko » 4 lut 2012, o 01:17

slawek5t wiem ze są miliony takich tematów nie dałem filmu po to by sie wypowiadali ludzie typu aa sprawć to aaa czy tamto. tylko jeżeli ktoś kto sie zna i po filmie bedzie mógł trafić w problem to trafi i bede zadowolony i tyle a są tu ludzie co mają pojęcie i potrafia doradzić jeżeli zobaczą na filmie co się dzieje z samochodem :) Pozdro
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez slawek5t » 4 lut 2012, o 01:54

Nie da sie zawsze odgadnąć za pierwszym razem co to za usterka.

Na pierwszy ogień sprawdź świece - dosłownie ;)

Mogła jedna paść i cieżko mu załapać na dużym mrozie.
Ostatnio koledze robiłem diesla i było bardzo podobnie. Padła jedna świeca.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez kusiu » 4 lut 2012, o 02:42

slawek5t napisał(a):Na pierwszej stronie masz pełno podobnych tematów w których jest od groma cennych wskazówek i rad.

Ale i tak ci doradze:

- sprawdzić czy paliwo nie cofa się
- sprawdzić świece
- sprawdzic kąt wtrysku


Y, a ja w ogóle nie widzę problemu. Przy takiej temperaturze sprawdź olej przed odpaleniem, a się przekonasz, czemu ciężko pali ;) Mój odpala po takiej nocy za 2-3 razem przy temperaturze -20 i niżej, a to dlatego, że olej ma konsystencje masła. I praca silnika wygląda podobnie. Jeżeli olej będzie wyglądał, tak jak napisałem, to raczej nie ma żadnego problemu.
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez slawek5t » 4 lut 2012, o 02:48

Aj tam, tłumaczenie się. Nie powinno być aż tak ciężko.

[ Dodano: 2012-02-04, 01:50 ]
Jonko, jaki masz olej ?
Jak wczesniej palił?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Suchy87 » 4 lut 2012, o 08:12

Ja bym chciał żeby mój tak palił za pierwszym razem i przy -20 :-D
moim zdaniem tylko świece sprawdzić i ew. to cofanie paliwa ale to już wszystko wyżej koledzy napisali.
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.

Postprzez kusiu » 4 lut 2012, o 10:42

Suchy87 napisał(a):Ja bym chciał żeby mój tak palił za pierwszym razem i przy -20 :-D
moim zdaniem tylko świece sprawdzić i ew. to cofanie paliwa ale to już wszystko wyżej koledzy napisali.

O to chodzi, też bym tak chciał ;)
Do -15, jak olej jest jeszcze w normalnej konsystencji, pali mi od 1 podgrzania świec i 1 kręcenia rozrusznikiem, później już tylko gorzej, ale pali i jeździ, więc się ciesze. Może na pełnym syntetyku byłoby inaczej :)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez markim321 » 4 lut 2012, o 15:22

Witam. Olej na pewno ma duże znaczenie. Tak pali ahu zalane pełnym syntetykiem, nieraz to po kilku dniowym postoju przy obecnych mrozach:

http://www.youtube.com/watch?v=ptHEp2zzz8w
http://www.youtube.com/watch?v=j3NF2dZg ... re=related

Może ma ktoś pomysł na to jak wyciszyć szklanki żeby tak nie waliły jak się odpali??

Jaki olej najlepszy? Obecnie zalany Motul Specyfic 5W-40.
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Postprzez Jonko » 4 lut 2012, o 17:58

A ja wymienilem dzis świeczki z rana o 9 i później postał na mrozie do 16 jedno podgrzanie i jak armata :D odpalony :) jeszcze czeka mnie wymiana oleju zaleje 10w40 valvoline max life przez 2 lata jeżdze na jakims syfie 15w40 co ma byc to bedzie dam mu polsyntetyk ;]
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez slawek5t » 4 lut 2012, o 18:03

Jonko napisał(a):15w40

Taki olej też troche utrudnia rozruch na mrozie :)

Jonko napisał(a):A ja wymienilem dzis świeczki z rana

Pewnie one były winne
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Jonko » 4 lut 2012, o 18:04

Pewnie tak;] zakopcone byly strasznie i jedna nie miala nawet iskry :)
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości