przez piter865 » 27 lis 2012, o 13:15
Witam. Jestem w właśnie po wymianie silnika (1.9 TD AAZ) bo w starym silniku skończyła się kompresja na 4 cylindrze. A więc do rzeczy nowy silnik ma na każdym cylindrze 29 bar, końcówki w wtryskach wymienione tak wiec nie powinny lać, pompa była u pompiarza więc powinna być git, świece grzeją, kąt jeszcze nie ustawiony ale dałem go maksymalnie do silnika aby ułatwić rozruch. Silnik dopiero odpala gdy się nim trochu pokręci i na dodatek trzeba trzymać gaz w podłodze a jak odpali to przez chwile ma obroty ok 2 tys i zaraz spadają. Gdy się trzyma lekko gaz to silnik chodzi ale jak już puszcze gaz to obroty lecą w dół.Gdy silnik chodził i włączyłem nawiew na full to silnik nagle zgasł. W przewodach paliwowych nie widać powietrza. Auto było wcześniej ze starym silnikiem u mechanika ale rozłożył ręce. Według mnie chyba coś jest namieszane na pompie z obrotami ale niech wypowiedzą się ci co mają jakieś pojęcie. Ma ktoś jakiś pomysł aby ożywić golfa??