Ciezko pali AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Ciezko pali AAZ

Postprzez Piotrektd » 29 gru 2011, o 18:08

Jak noc postoi i jak go odpalam to gasnie. Przy odpalaniu jak go krece rozrusznikiem normalnie pali a jak wylaczam rozruch to gasnie i tak za kazdym razem. Odpala wtedy jak przy odpalaniu podpompuje troche pedalem gazu. Nigdy tak sie nie zachowywal i przeciez nie ma mrozu a jak byl przymrozek to palil na dotyk. Mi sie wydaje tak jak by sie zapowietrzal.... :-( :-(
Piotrektd
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 16:28
Lokalizacja: Franknowo

Ciezko pali AAZ

 

Postprzez garas1 » 29 gru 2011, o 19:49

a jak stan filtra paliwa ?? kiedy wymieniany ??
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Marian0753 » 29 gru 2011, o 20:06

Sprawdź świece żarowe j zobacz czy w przewodach paliwowych nie ma bąbelków powietrza. Jak masz bąbelki to tu masz lekarstwo:
http://allegro.pl/zawor-zaworek-zwrotny ... 42675.html
Marianowe mk3 ZAPRASZAM KLIK!!!
Avatar użytkownika
Marian0753
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 15:08
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Piotrektd » 29 gru 2011, o 21:36

Filtr paliwa wymienialem 4 dni temu na nowy wraz z filtrem powietrza
Piotrektd
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 16:28
Lokalizacja: Franknowo

Postprzez SotoM » 29 gru 2011, o 22:39

ale w koncu zapali tak? i juz przez cały dzien nie ma problemu...??
noc postoi i powtórka z rozywki?? czy jak?
moze to kostak stacyjki...
moze nie szczelny układ paliwa - paliwo sie cofa
moze wybity klin na wale i rozrząd tańczy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez slawek5t » 30 gru 2011, o 00:56

Włączasz ssanie ?
Sprawdź świece, to nic nie kosztuje, potem pomyslimy dalej
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Piotrektd » 30 gru 2011, o 15:55

Tak pali wtedy gdy przy odpalaniu popompuje go pedalem gazu to wtedy zalapie i chodzi. Zawsze gdy postoi dlugo i jest zimny to odpalam na ssaniu bo zimny ma ciezko i nierowno chodzi a na ssaniu na wiekszych obrotach jest wszystko ok a gdy troche sie olej zagrzeje to ssanie wylaczam. Rozrząd wymienilem ok 1,5miesiaca temu wraz z olejem mineralnym ELF 15W40 i tez troche mam uwagi do tego oleju......

[ Dodano: 2011-12-30, 14:58 ]
a i dodam ze wlasnie ten problem mam gdy wlasnie noc postoi.
Piotrektd
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 16:28
Lokalizacja: Franknowo

Postprzez palio » 30 gru 2011, o 16:06

a mnie się wydaje, że winna jest kostka stacyjki jak już kolega pisał wyżej. u mnie był podobny problem. nie odpalił bez dodania gazu. po wymianie kostki problem zniknął.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piotrektd » 30 gru 2011, o 16:18

dopiero mam tak trzeci dzien. ale dzis bylo to samo ale juz lepiej.
Piotrektd
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 16:28
Lokalizacja: Franknowo

Postprzez SotoM » 30 gru 2011, o 19:35

na początek sprawdził bym układ zasilania paliwem - szybki sposób - kup i zamontuj zaworek jednokierunkowy przed filtrem paliwa na przewodzie zasilającym - jeśli po zamontowaniu na kolejny dzień nie będziesz miał problemu z odpaleniem - masz podpowiedz konkretna wystarczy szukać - sprawdzać przewód po przewodzie opaska po opasce.
kiedyś spotkałem się z pękniętym przewodem paliwa przezroczystym powrót ON z pompy do filtra paliwa- paliwo się cofało i w przewodzie powstawały bąbelki - wycieków paliwa nie było poprostu układ zasysał powietrze z zewnątrz do przewodu co powodowało cofanie się paliwa z układu zasilania wysysając paliwo z filtra.
bo jesli na ssaniu pyli to nie bedzie to problem elektryczny.
jesli układ paliwa okaze sie szczelnym i problem bedzie nadal - zainteresował bym sie rozrzadem - to ze był wymieniany to nie szkodzi. w tych silnikach dizla wytłukuje sie klin na wale - sruby centralne pekaja lub sie luzują przez nie odpowiednie jej dociagniecie(pneumatem) sruba sie luzuje co powoduje luz na osadzeniu koła na wale co powdoduje wytłuczenie sie klina co za tym idzie walowaniu rozrzadu i z automatu skacze kat wtrysku.
i do feryfikacji koło pasowe rozrządu napedu pompy wtryskowej - także się wyślizguje co powoduje przeskoki paska = kat wtrysku w chmurach i problemy z paleniem.
jak i wadliwe napinacze paska rozrzadu = problemu jak wyżej.

wszystko co mi na szybko przychodzi do głowy i co bym sprawdził osobiscie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rex_hunt » 30 gru 2011, o 20:47

Przy odpalaniu diesla nie pompuje się pedałem gazu. To nie benzyniak na gaźniku. W aaz wciskasz gaz do podłogi , włączasz urządzenie rozruchowe i kręcisz. Wtedy pompa wtryskowa podaje największą dawkę.
rex_hunt
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 17:32
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez MTi » 31 gru 2011, o 00:48

a czym moze byc spowodowane.. ze auto odpala normalnie ale pierwsze 1-2 sec skacze jak traktor, a pozniej sie ustatkuje.... mowa o AAZ oczywiście.
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości