A czy czasami nie widać w przewodach pęcherzyków powietrza
Podłącz VAG i zloguj blok 000 na zablokowanych nastawach (przełaczasz na basic setting - powinna mrugać wtedy kontrolka świec żarowych) - interesuje Cię pozycja nr 2 z lewej czyli kąt oraz przedostania czyli temp paliwa.
Pomiar trzeba zrobić na rozgrzanym silniku... kąt powinien być 51
Gdy zapalasz silnik ECU na złym kącie masz problem, potem ECU wyreguluje przestawiaczem o ile mieści się w tolerancji.
Do zapłonu potrzebne jest paliwo i sprężenie odpowiednie, ale to nie wszystko, paliwo musi być dobrze rozpylona i w odpowiednim momencie wtryśnięta
Więc jeśli grupa 013 ma dopuszczalne korekcje dawek na wolnych obrotach to pewnie coś nie halo z kątem wtrysku, albo z czujnikiem temperatury paliwa.
Jak możesz wrzuć tutaj loga grupy 013 i 000 bs każdy z osobna na rozgrzanym silniku.