Ciezko Pali

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Ciezko Pali

Postprzez SanchoPancho » 6 wrz 2011, o 02:30

Witam. Mianowicie porblem wyglada tak >>> Pale go rano gdy stal cala noc noc byla ciepla pokreci ze 3 sek i smiga (wstrzasy sa spore wydaje mi sie ze nawet za mocne) ale gdy np bylo chociazby w nocy 10 stopni rano nie dosc ze musze go krecic z 6 sek to jeszcze mam za soba smuge jasno niebieskiego dymu ale to tak jak odpali pusci a potem ani najmniejszego sladu jakiegokolwiek dymu. Jest to bardzo denerwujace i co prawde troche mi wstyd odpalac przy kims nieznajomym poniewaz jestem z tych ktorzy chca zawsze poczciwego golfiaka pokazac od dobrej strony a jesli przy 10 stopniach na + tak pali to zime przestoji chyba ze mi pomozecie :) PS zawsze jak jest zimnyniewiadomo czemu kontrolka od swiec mruga strasznie szybki i towazyszy temu stuk w rytm mrugania kontrolki swiece padaja czy jak? ;/
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Ciezko Pali

 

Postprzez Piaggio » 6 wrz 2011, o 07:07

No na pierwszy ogień mógł byś sprawdzić właśnie świece żarowe- w jakiej są kondycji.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Patryk7171 » 6 wrz 2011, o 14:10

Sprawdz świece żarowe w jakim są stanie
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez SotoM » 7 wrz 2011, o 08:45

ahhh. tyle czytacie na tym forum i nic do w głowach dobrych rad nie zostaje ...tylko wiecej mocy.... ;-)
SanchoPancho, podłacz ECU pod VAG'a mrogajaca kontrolka swiec żarowych informuje sie o duzym problemie(zapisanym i aktualnym) błedzie w komputerze... przyczyn w TDI moze byc naprawde wiele. do tego silnika napierw podchodzi z VAG'iem a potem z narzędziami fizycznymi.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 7 wrz 2011, o 20:37

SanchoPancho napisał(a): rano gdy stal cala noc noc byla ciepla pokreci ze 3 sek i smiga

SanchoPancho napisał(a):ale gdy np bylo chociazby w nocy 10 stopni rano nie dosc ze musze go krecic z 6 sek

Jak dla mnie logiczne- świece nie dogrzewają,byc może jedna albo dwie albo wszystkie padły- zaznaczam byc może bo przyczyn że nie grzeją może byc kilka chociażby przekażnik 109, jężeli kolega nie ma możliwości podlączenia Vaga- a warsztacie napewno cos skasują, to może warto je sprawdzić?? Co do mrugającej kontrolki (pomaranczowej spiralki) jest to efekt jakiegos błędu w ecu i fakt warto to sprawdzić!, choć usterka może byćakurat malo znacząca
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez SanchoPancho » 8 wrz 2011, o 23:21

Koledzy tyle ze ta kontrolka owszem mruga i stuka jakby jakis przekaznik pod maska rowno z kontrolka lecz gdy silnik im dluzej pracuje tym zadziej ona sie swieci az w koncu po okolo 30 sek nie ma jej wcale wiec watpie czy to jakis blad bo gdy jest cieplo to ta kontrokla znika po 10 sek wiec wydaje mi sie ze chodzi o jakas temperature czegos a nie blad ;/ nie mam zabardzo jak podlaczyc VAG bo po pierwsze brak kabla po drugie brak informacji gdzie znajduje sie wtyczka ...

[ Dodano: 2011-09-08, 23:23 ]
i czy swiece to drogi interes?
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez SotoM » 9 wrz 2011, o 08:33

ręki opadają... :doh: człowieku to jedź do warsztatu czy gdzieś gdzie ci podłączą... mrugająca kontrolka informuje cie o aktualnym problemie. jesli bedzie spalona świeca żarowa nie bedzie cie to informowac o spalonej swiecy żarowej bo to nie ma modołu świec żarowych.
SanchoPancho napisał(a): gdzie znajduje sie wtyczka ...

moze nie wtyczka a gniazdo obd- znajduje sie za zaślepkę nad zapalniczką. wyjmujesz popielniczkę przesuwasz w lewo zaślepkę nad zapalniczką i twoim patrzałką ukarze się gniazdo OBD.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 9 wrz 2011, o 08:45

Piaggio napisał(a):może byc kilka chociażby przekażnik 109

109 na pewno nie ...
SanchoPancho napisał(a):Koledzy tyle ze ta kontrolka owszem mruga i stuka jakby jakis przekaznik pod maska rowno z kontrolka lecz gdy silnik im dluzej pracuje tym zadziej ona sie swieci az w koncu po okolo 30 sek nie ma jej wcale

a teraz zastanow sie dlaczego tak jest ... podpowiem - im swiece rzadziej dogrzewaja tym czestotliwosc stukania maleje
VAG pokaze status logiczny grzania swiec
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SanchoPancho » 9 wrz 2011, o 14:44

dobra podlacze ten komputer u mechanika. Czyli jest blad na w ECU usunac go i gra?
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez SotoM » 11 wrz 2011, o 11:58

SanchoPancho napisał(a):Czyli jest blad na w ECU usunac go i gra?
NIE
machanik go zczyta i ma naprawic usterke - jesli bedzie wiedzial o co mu chodzi. jesli naprawi wykasuje błedy i wtedy gra
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości