cisnienie na tlokach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

cisnienie na tlokach

Postprzez wt » 3 sty 2011, o 22:09

koledzy mam golfa 3 td ma przyjechane 270 tysiecy,miezylem cisnienie w cylindrach i mam na 2 garach 25at ,na2,24at ,jakie powino byc w miare dokladnie niewiem ,jak ktos wie niech napisze,
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

cisnienie na tlokach

 

Postprzez Miękus82 » 3 sty 2011, o 22:29

A to tam musi być ciśnienie :-P nominalnie 22,5
Avatar użytkownika
Miękus82
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 15 lis 2008, o 09:20
Lokalizacja: WPI

Postprzez wt » 4 sty 2011, o 22:07

bylem dzisiaj u mechanika i mi powiedzal ze min 26 bar, co wy nato,
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez prezesik » 4 sty 2011, o 22:40

wt napisał(a):bylem dzisiaj u mechanika i mi powiedzal ze min 26 bar, co wy nato,
no i miodzio :) :ok:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez SotoM » 4 sty 2011, o 22:55

Stopień Sprężania dla silnika AAZ - 23
Cisnienie sprezania dla silnika AAZ
-nominalne (MPa) - 3,0
-minimalne (MPa) - 2,6
Moze mechanik ma pecha i przyrzad pomiarowy traci życie... chyba ze jest nowy i wyskalowany a twój silnik skolei traci życie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez prezesik » 4 sty 2011, o 22:57

To ja jednak spaliłem na panewce ze swoim postem :wstyd:
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez wt » 5 sty 2011, o 15:04

kolego a jak bym wymienil pierscienie na tlokach czyto sos pomorze przy cisnieniu.
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez prezesik » 5 sty 2011, o 17:55

Pierw trzeba określić, czy to pierścienie nie trzymają kompresji, czy zawory.
Próba olejowa określi, czy to pierścienie, czy nie.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez SotoM » 5 sty 2011, o 22:38

no w dizlu to głownie dostaja pierscienie...
ja bym zmierzaył komkpreche jeszcze gdzie indziej aby byc pewnym ze to nie jest bład przyrzadu. bo wywalic szmal na remont to nie problem...gorzej jak sie nie poprawi...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości