co ile powinno się wymieniać pasek rozrządu?????????

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

co ile powinno się wymieniać pasek rozrządu?????????

Postprzez bigudii » 8 lut 2010, o 18:56

przejechałem jakieś 60tys.km bez wymiany paska.fakt że większość po autostradach,i na pół syntetyku,ale chyba coś z tym bym musiał zrobić :oops:
bigudii
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 31 sie 2007, o 07:09
Lokalizacja: Inowrocław

co ile powinno się wymieniać pasek rozrządu?????????

 

Postprzez jacekPlacekkk » 8 lut 2010, o 19:06

60 tyś??? powinieneś NATYCHMIAST :!:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez SotoM » 8 lut 2010, o 19:43

jacekPlacekkk napisał(a):60 tyś??? powinieneś NATYCHMIAST
to jest teoretyka... znam silniki które na zamiennikach juz 100tyś przelatują... wszystko zalezy od jakości...
bigudii, ale mógł byś sie zmobilizowac...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin291986 » 8 lut 2010, o 20:06

ja wymieniam co 60 tys bez wzgledu jak wyglada :-)
marcin291986
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 15 gru 2008, o 22:26
Lokalizacja: gdansk

Postprzez leopard » 8 lut 2010, o 21:57

SotoM napisał(a):to jest teoretyka

powiedz to mu jak mu strzeli przy 62 kkm ...
producent gwarantuje 60 kkm - reszta to gdybanie - ASO daje 90 kkm - ale po pierwsze ich stac na takie gwarancje po drugie ASO często wymienia koła zębate rozrządu razem z paskiem
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Portos » 8 lut 2010, o 22:47

SotoM napisał(a):
jacekPlacekkk napisał(a):60 tyś??? powinieneś NATYCHMIAST
to jest teoretyka... znam silniki które na zamiennikach juz 100tyś przelatują... wszystko zalezy od jakości...
bigudii, ale mógł byś sie zmobilizowac...


Zgadza się. Swoja drogą sam kiedyś nastukałem 92tyś. (trochę ryzykowne ale udało się :roll: )po różnych drogach. I ... wymieniłem tylko pasek gdyż rolka o dziwo była dobra (oryginał). Ale monitorowałem sprawę po kolejnych 50 tyś. było OK i dobiłem do kolejnych 90 tyś i już nie ryzykowałem z rolką po raz drugi. Wymieniłem komplet.
Portos
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 1 lut 2010, o 13:25
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez Nowal » 9 lut 2010, o 10:27

najbezpieczniej co 60 000km. Nie warto oszczedzac bo w razie zerwania paska to zostaje ci tylko płakać;)
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 9 lut 2010, o 12:48

tylko nie kupuj paska firmy DAYKO wzmacnianego - ja po 7000tyś zmieniłem go na Contitecha. Dayko zaczął sie pruć na szfie...
dobrze ze miałem wtedy problem z pompą i musiałęm ją wymienić bo tak to bym latał i loś tylko wie co by sie mogło stać...
a to ze producent gwarantuje ze pasek wytrzyma to zelaży jakiej firmy rolki sie zamontuje.- znam sytuacje ze gośc założył pasek contitecha z jakimś tam rolkami i mu pasek pękł zrobił reklamacje- contitech ją odrzucił ze wzgledu ze były nie założone roku firmy SKF(z nimi ma poprostu układ.) bynajmniej tak było 4lata temu.
Nie zagłębiajmy sie w ten temat zeby nie robić burdelu. kolega otrzymał odp.i starczy. napisałem to tylko poprostu...
w tej chwili mam u siebie w rozrządzie pasek Contitech i rolki Ruvilla.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości