Co radzicie???prosze4 o pomoc

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Co radzicie???prosze4 o pomoc

Postprzez Sebastian1988 » 19 sie 2009, o 14:45

Witam kolegów forowiczów. Mam golfa 3 1.8 GT i lada dzien go sprzedam i mam dylemat chce cos mocniejszego......ale mam dylemat w gre wchodzi golfik 1.9 tdi 110km....lub golfik 2.9 vr6....jesli chodzi o beznyne rozne opinie slyszałem na ten temat jedni mowia ze sie grzeje inni ze bardzo ale to abrdzo duzo pali ok 15litów........natomista golf 1.9 tdi 110km jest slabyszy ale mowia wez go wzmonicj do 150km i masz super osiagi i przyzwoite spalania......natomiast 2.9 vr6 to bym musial zamontowac gaz sekwencje...co radzice czekam na wasze opinie.......bede wdzieczny za pomoc
Sebastian1988
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 22:23
Lokalizacja: Poznań

Co radzicie???prosze4 o pomoc

 

Postprzez polliv » 19 sie 2009, o 15:39

według mnie jeżeli trafisz na zdrowego afn-a to nie ma nad czym się zastanawiać :cwaniak: lub jeżeli szukasz mocy to 2.0 16v abf(jezeli db pamiętam) ;-)
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez Z.Y.G.A » 19 sie 2009, o 16:55

Do zwykłej codziennej jazdy poleciłbym tdi, auto praktycznie bezusterkowe a przy okazji ekonomiczne no i 110 koni robi swoje pozatym można mu jakiegos chipa zawsze zamontowac i osiagami bedzie zblizony do vrka. Mam nadzieje że pomogłem :)
Avatar użytkownika
Z.Y.G.A
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 12 cze 2009, o 16:14
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Postprzez leopard » 19 sie 2009, o 17:47

Z.Y.G.A napisał(a):osiagami bedzie zblizony do vrka

przeczytaj to jeszcze raz ... nie ma takiej możliwości - abstrachując od tego że spotkac jeźdzącego zdrowego VR'a to tylko i wyłacznie po remoncie :-D

150 KM z TDI (110) - to ingerencja w graty pod maską = dodatkowe koszty
niemniej jednak - jeśli zdecydujesz się na PB to tylko ABF (150 KM)
zastanów się 2 razy - TDI klekocze ale daje wiele satysfakcji z oszczednej jazdy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Fasol » 19 sie 2009, o 18:01

koledzy jezeli rozmawiamy o chip tuningu AFN-a to mozna jedynie podniesc jego moment obrotowy znacząco,ale aby uzyskac 150 km. to niestety trzeba zainwestowac w wymiane wtryskow i turbiny. Mysle ze taki program pozwolilby na max 135 km.

Co do tematu- Diesel jest ekonomicznym autem,raczej nie ma mowy przy nim o ściganiu,oczywiscie bez usterkowy pod warunkiem ze się o niego dba. Jego praca dosc głośna-szczegolnie na zimno ale odwdzięcza się spalaniem rzędu 5-6 L :)

VR6 to jednak duza pojemnosc 2.8 więc paliwa jednak trochę potrzebuje. Mysle ze 15 L to raczej spalanie przy "spokojnej" jeździe. Przy szalenstwach w porywach do 18-19 L. Gaz sekwencja raczej tez tutaj nie pomoze,bo Gazu jak wiadomo bedzie brał więcej i tez co chwile będzie trzeba go tankować. Jezeli chodzi o kulturę pracy to jest znacznie cichszy od dieselka i o niebo przyjemniejszy dla ucha. Osiągi oczywiscie duzo lepsze niz diesel(nawet po chipie). Wszystko zalezy od twojego portfela,czy zdołasz utrzymac VR6,przy dieslu raczej o paliwo martwil się nie będziesz,ale z drugiej strony znaleźć coś w dobrym stanie to jak szukać igły w stogu siana...

Powodzenia !
M51 power !
Avatar użytkownika
Fasol
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 19 sie 2009, o 17:14
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Z.Y.G.A » 19 sie 2009, o 19:05

Nie mówie że tdi bedzie leciał jak vrek. Taki vrek swoje juz zapewne przeżył zapewne każdy z jego właścicieli kupił go żeby sobie troche poszalec wiec niema co sie spodziewac po nim fabrycznych osiągów jeszcze po zagazowaniu auto nie bedzie jak fabryczne.

Co do diesli 110 to wiadomo że nikt Ci nie odda nowego auta, czesto te samochody maja duże przebiegi jednak można sie spodziewac po nich troche lepszego stanu niż w benzynie które służyło do sportowej jazdy. Dodajac mu jakiegos chipa zyskasz troche mocy. Jeżeli chodzi o koszty eksploatacji to napaweno nie wydasz masy pieniedzy na naprawy a i na paliwie owiele wiecej zaoszczedzisz. W silniku diesla raczej ci sie nie spodoba dzwiek silnika chociaż niektórym sie podoba np mi ;p zato w benzynce bedzie owiele przyjemniejszy. Tak jak pisałem wczesniej jeżeli bedziesz chciał uzywac autka do jazdy codziennej to polecił bym ci raczej diesla a jesli chcesz troche poszalec i masz masywny portwel to benzynka. Wybór należy do Ciebie :)

PoZdRo!
Avatar użytkownika
Z.Y.G.A
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 12 cze 2009, o 16:14
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Postprzez SotoM » 19 sie 2009, o 23:15

czyli chcesz kupić golfa zapierdalacza...(ale po co to)
moje zdanie- wole TDI doprowadzić je do stanu(silnik) potem inwestować aby podnieść moc.
VR6 jak koledzy wspomnieli - najpierw znajdź takiego który nie był katowany i zaby miał zdrowy motor - watpie w to ze ci sie uda i z oryginalnym przebiegiem. .
porównaj ceny czesci TDI a VR6 <- ceny czesci są grube do VR'a (chyba że masz zawód - syn to ok)... ;-) i pewnie do VR'a włożysz podtlenek LPG to juz wogóle bedzie smiechowo...albo auto nie bedzie chciało jeździć albo szybko go to wykonczy...
ja kiedyś tez miał zajoba na benzynę -nigdy klekota! -a teraz - ten golf którego mam to mój 1szy w życiu dizel - nigdy wiece benzyny... poważnie...
ja jestem za TDI sam chciałem 110tke...a VR'e bym sie nie wbijał bo to juz smierdzi usterka-ktoś sprzedaje bo ma dośc inwestycji bo to zaczyna sie sypac. che ci sie jeździć po warsztatach na krzywą prace silnika,na brak mozcy , duzo pali itd... po co to... dizla odpalasz i jedziesz... ale wybór nalezy do ciebie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości