Co sprawdzić przy zakupie 1.9TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Co sprawdzić przy zakupie 1.9TDI

Postprzez 19G48 » 24 paź 2011, o 15:29

Witam.
Mam takie pytanie bo chce kupic Golfa 1.9 TDI 90km i chce was sie doradzić co sprawdzić najlepiej przy zakupie... Wiem że najlepiej turbine a kolega mi powiedział tez zeby sprawdzić kompresje bo jaka jej nie bedzie to w zime nie odpali...
Macie jakies pomysły sugestie?

Jeśli zły temat to prosze żeby ktoś przeniósł poniewaz to pierwszy post moj ;D

Pozdrawiam ; )
19G48
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 paź 2011, o 15:19
Lokalizacja: Zabrze

Co sprawdzić przy zakupie 1.9TDI

 

Postprzez GrZeChU91 » 24 paź 2011, o 15:31

sprawdzic jak odpala na zimnym i na cieplym
czy nie kopci na niebiesko.....
hmmm co jeszcze..... a nie lepiej Ci kupic AFN i miec to 20 kucy wiecej..... :?:
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez slawek5t » 24 paź 2011, o 16:53

Mowisz tak bo sam masz 110 :D A moze lepiej passata 130km? albo jeszcze co innego...? 90 KM też ładnie pomyka. Znalazł okazje to czemu nie ma kupować....

Kompresja to juz rzadkość..... Czesciej akumulator, swiece, kąt wtrysku .

Sprawdź ogólnie jak sie jeździ, czy nie ma wycieków. Dobrze by bylo komputer podlaczyc.
Jak turbina nie dziala to pojedzie tylko 120kmh.
Zobacz czy nie kopci, nie stuka , i jak wygląda i czy wszystko dziala z elektroniki.

To chyba tyle z głównych.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez KAMNILEK » 25 paź 2011, o 10:10

sprawdz czy kolo na dole(wale-) nie ma bic poprzecznych. Jak ma to trzeba zrobic szlif czopa wału. Jak sie nie zrobi to ścina klin lub kolo na wale potrafi sie odkrecić. A dalej konsekwencje znane
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez kapral » 25 paź 2011, o 12:11

kapral
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 14:18
Lokalizacja: Kutno

Postprzez darkker » 29 paź 2011, o 13:25

4 bieg obroty koło 1300 i przyspieszasz. Jeśli szarpie W przedziale 1300 1800 to nastawnik pompy wtryskowej na 99%. Koszt naprawy koło 300 (czyszczenie),Koło pasowe na wale( bicie boczne) musi sie kręcić prosto chociaz bicie biczne może być też spowodowane za mocnym naciągiem paska od pompy wspomagania ale rzadko tak bywa. Takie koło kosztuje 200-300zyla. Kierownica max w lewo i max w prawo. Pompa wspomagania nie może piszczeć.to takie podstawy wg mnie. Najlepiej kogoś weź z kompem co sprawdzi golfine od środka
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości