[TDI] Co to jest i dlaczego oddaje odgłosy?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

[TDI] Co to jest i dlaczego oddaje odgłosy?

Postprzez mariuszole » 16 paź 2008, o 12:57

Witam,
na wstępie pragnę zaznaczyć że nie miałem pojęcia jak nazwać temat dlatego jest taki dziwny :)

Problem polega na tym że mam małe niedomaganie aucie problem opisałem w tym temacie, nie podpinałem auto do VAG`a:
http://www.golf3.pl/topics10/falowanie- ... vt9202.htm
Stosuje teraz dodatek oczyszczający do ropy i efekty tego zjawiska są o wiele mniejsze...

Wracając do tematu mój problem polega na tym że po przekręcieniu kluczyka bez odpalania auto to urządzenie na rysunku zaczęło oddawać odgłosy, sporadycznie się to trafia:

Obrazek

Kiedy odłączyłem kabel i znowu podłączyłem przestało oddawać odgłosy czy to jest normalne?
Mój golf `94 silnik 1z :)
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

[TDI] Co to jest i dlaczego oddaje odgłosy?

 

Postprzez szira07 » 16 paź 2008, o 18:24

takie tykanie tez tak mam ale to chyba noemalne niemam pojecia dlaczego tak jest ale jak sie przekreci lluczyk bez odpalania tylko zeby zegary sie zaswieciły to wlasnioe w tamtym miejscu tyka ake to chyba nie problem moze ktos sie wypowie co to jest
szira07
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI

Postprzez Reiven » 16 paź 2008, o 19:30

To jest zawór sterujący turbiną albo EGRem i ma tak tykać.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 17 paź 2008, o 00:40

mariuszole, nic nie odłanczaj na zapolonym zapłonie bo robisz błędy w komputerze i zaraz bedziesz pisał ze ci mruga kontrolka świec żarowych... to jest zaworek N75 sterujacy turbina a dokładnie jest to zaworek Nadcisnieniowy który otwiera bypas w turbinie jak jest za duze ciśnienie...także jak dziecioł tyka to ma tykac.gorzej jak by wogóle nie dzieciolił...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 17 paź 2008, o 01:27

Reiven napisał(a):To jest zawór sterujący turbiną albo EGRem


albo albo - to czym w końcu ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 17 paź 2008, o 09:36

SotoM napisał(a):mariuszole, nic nie odłanczaj na zapolonym zapłonie bo robisz błędy w komputerze i zaraz bedziesz pisał ze ci mruga kontrolka świec żarowych... to jest zaworek N75 sterujacy turbina a dokładnie jest to zaworek Nadcisnieniowy który otwiera bypas w turbinie jak jest za duze ciśnienie...także jak dziecioł tyka to ma tykac.gorzej jak by wogóle nie dzieciolił...


Dzięki za informację, mam jeszcze pytanie jak przerywa auto jak tutaj pisałem to może być uszkodzony ten zawór?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez SotoM » 18 paź 2008, o 00:39

Nie sądzę... ten zawór jest po to, jak wyzej napisałem aby otwierać bypasa w turbo zeby nie było przeładowania... Leopard dobrze pisał- aby sprawdzić to na podpietym VAG'u w czasie jazdy gdy wystepuje to falowanie to jakieś parametry beda sie zmieniały i to na kompie bedzie widać napewno... takie rzeczy aby znaleść to naprawde bardzo cieżkie tematy. ja z Leosiem prawie rok szukaliśmy jednej przyczyny u mnie w golfie...te auta dopiero zaczynaja swoje rogi pokazywać dopiero ludzie sie bedą uczyć co jest z nimi w5.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

cron