cos blokuje powyzej 3500 obrotów

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez tomekzmc » 16 gru 2008, o 20:12

nikt mi nie wciska skoro na podmienionym ecu jeździ dobrze bez problemu a na moim nie to chyba diagnoza jest jedna :-P
Avatar użytkownika
tomekzmc
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 18:05
Lokalizacja: zamość

 

Postprzez Golfik1986 » 16 gru 2008, o 22:41

lesmian83, tak wlasnie mi sie wydawalo ze troszke powyzej 2tysi jest takie mile uderzenie mocy :lol:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 16 gru 2008, o 23:34

tomekzmc napisał(a):nikt mi nie wciska skoro na podmienionym ecu jeździ dobrze bez problemu a na moim nie to chyba diagnoza jest jedna


podaj numery sterowników - numery VW/Audi i Boscha - nie ma takiej możliwości żeby sterownik miał błędy w jak to określiłeś "mapowaniu"

po prostu są to inne programy zapisane w sterowniku lub inne sterowniki 8/16 bit ...

znam przypadek gdzie po utracie jednego bitu auto odpaliło - chodziło kulawo nie chciało jeździc ale odpaliło - przy utracie 2giego już nie zapali wcale ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 17 gru 2008, o 00:06

a ja mam takie 1 podstawowe pytanie... czy filtr paliwa jest całkowicie pełny?? dawno wymienialiscie filtr paliwa?? dąże do tego -kiedyś miałem własnie taki motyw ze auto nie chciało jeździć do 3200.... 3500.obr... na VAG'u czysto -0 błędów. ale był taki myk - filtr paliwa nie był na maxa zapełniony paliwem, zapinam kazdy bieg dochodzi do 3500tyś auto przestaje ciagnac jakby turbo rozłanczało. okazało sie po zmianie filtra auto zaczeło sie krecić do konca na kazdym biegu prucz 5tki... tak jak mi wytłumaczył mój wódz od TDI'ków - pompa ciągnie paliwo(wysokie obroty) przy 3500 juz nie jedzie i nie ma tego paliwa które potrzebuje wiec wysyła sygnał do ECU - NIE MAM PALIWA!! ECu do przepływki - pompa nie ma Paliwa to przepływka na to - to jak pompa nie ma paliwa to po co ja licze to powietrze i bach odcina pomiar auto nie jedzie...porostu na teśćie pod obciązeniem było widać na VAG'u ze przepływka odcina napiecie- spadało i auto w tym momencie nie jechało a obroty wciaż 3500. przełozyłem przepływke od kolesia - nic dalej to samo. dawaj ECU przełozymy - test...-to samo. ch :cenzura: j wie co jest w5. i w koncu sie podrapałem w głowe mówie wymienie filtr paliwa bo nie wiem kiedy był wymieniany. kupiłem filtr wymieniłem - auto pierdolca dostało...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Karol B. » 17 gru 2008, o 19:05

dokladnie tez tak samo zrobilem,tzn podrapalem sie w glowe :-D i se kupilem filtr paliwa i powietrza odrazu, bo wlasnie tez nie wiem kiedy byly wymieniane... i mozliwe ze to temu mam taki problemik jak w temacie, tylko ze nie mam kiedy wymienic :-/ jak narazie autko jezdzi niezle,bo nie krece go do 3500 obrotow bo teraz i tak niepojdzie powyzej tego... zobaczymy jak to bedzie jak wymienie ;-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez SotoM » 17 gru 2008, o 23:45

wymi9na filtra paliwa zajmuje 10min z fajka w miedzy czasie... dokup sobie odrazu opaski skrecane na przewody. nie skrecaj starych ponownie bo moze zasysac powietrze i znowyu filtr bedzie oprużniony. filtr za nim zamontujesz to zalej go na maxa ropa nie zapomnij!!!!!bo nie odpalisz auta.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez darkker » 18 gru 2008, o 08:13

Można odpalić ale długo musisz kręcić lepiej napełnij
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Karol B. » 18 gru 2008, o 19:24

dzieki chlopaki za podpowiedzi co do zalania filterka paliwem przed wymiana :-) ale w mechanice to az takim laikiem nie jestem :-P wiem ze lepiej zalac go...to nawet logiczne :lol: wiem ze to moze i krotko trwa,ale ja wole na spokojnie wszystko dokladnie zrobic :-D w weekend sie tym zajme :-D
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez SotoM » 18 gru 2008, o 23:55

ty nie dziekuj bo jeszcze nie masz za co. najpier niech to zacznie jeździć a dopiero potem dziekuj i napisz co było...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lysutki » 19 gru 2008, o 14:34

pociagne ten offtop z poczatku tematu, bo juz ise dowiedzialem (ale nie wiem na 100%)...
pewien znajomy mechanik ze Skody (wiec mozliwe ze wie:D) twierdzi ze turbo w golfie sie odlacza przy ok 3500 obr a potem juz tylko bezwladnie sie kreci.
a wlacza sie troche przed 2000 na pewno, najlepiej czuc przy wyprzedzniu, wtedy sie przydusza troche, i zazwyczaj kolo 2000 kreci sie juz z pelna predkoscia i mamy kopa :D
a jeszcze lepiej sprawdzic przy ruszaniu, wtedy to juz ewidentnie czuc przy jakich obrotach zap**** a przy jakis chce a nie moze :D
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Karol B. » 19 gru 2008, o 19:25

witam ponownie, dzis mialem troszke wolnego czasu, wiec wymienilem filterek paliwa i powietrza i wg. mnie dzieki tej wymianie pozbylem sie swego problemu :-D wiec tak, od razu czuc roznice w pracy i dynamice silnika ;-) a do 3500 obr i powyzej to smialo sie buja. naprawde czuc roznice, wczesniej to byl ogolnie lekko "zamulony" w porownaniu do tego co teraz jest :-P jesli ktos nie wie kiedy ostatnio wymieniane byly filtry to goraco polecam wymiane... ;-)
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez danielsonn » 19 gru 2008, o 21:21

ja mam podobny problem tj samochod nie chce isc wiecej jak 2,5 tys na 4 i 5tym biegu.
podpialem Vag-a i wskazal mi blad 575, usunalem go ale problem dalej jest.
na jakich blokach musze zrobic testy dynamiczne zeby postawic diagnoze ??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości