coś dziwnego

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

coś dziwnego

Postprzez Mariusz164 » 30 gru 2010, o 12:04

dziś zauważyłem coś dziwnego wczoraj jechałem i wydawało mi się że coś słabo się zbiera dziś rozgrzałem auto przegazowałem go a on przez kilka sekund chodził jakby nie palił na wszyskie gary a z tłumika to tak czarno zosało na sniegu że szok normalnie czy to może być wina brudnego filtra paliwa że tak kulawo chodzi jak dostanie dużych obrotó?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

coś dziwnego

 

Postprzez sagon » 30 gru 2010, o 12:43

Sprawdź poprawność ustawienia rozrządu,później kółko zębate paska rozrządu na wale.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez Reiven » 30 gru 2010, o 16:28

Jak rozrząd i kółko będą ok to może się jeszcze hydraulika podwieszać.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dadi321vw » 30 gru 2010, o 19:56

Jak na dobrze rozgrzanym silniku obiawy nie występują to chydraulika. :-(
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez Mariusz164 » 30 gru 2010, o 23:13

ogólnie to równo chodzi nic się nie dzieje tak jak ma 4,5 tyś obrotów wtedy jakby coś się z nim działo puszcza dyma i wtedy to się dzieje. jeśli to hydraulika to co wtedy z tym trzeba zrobić 3 dni temu wymieniłem olej ale to chyba niema nic wspólnego? jeżdżę na castrolu 10w40
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez sagon » 31 gru 2010, o 15:36

To samo miał kolega.
Przy 4500 zaczęło się dziać nieciekawie,głupiał kąt wtrysku,dymił itp.
Okazało się,że poszło kółko paska rozrządu na wale i wał do wymiany.
Też tak długo dochodził,co jest grane,pytał tu i tam,wszyscy obstawiali nie to,co poszło.
Niestety było już za późno,gdyby wcześniej tam zerknął,to z reguły na samym początku wystarczy wymiana samego kółka.Jednak w jego przypadku w grę wchodziła już tylko wymiana wału.
Ja radzę to sprawdzić.
A co zrobisz ... .
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez SotoM » 31 gru 2010, o 17:41

dadi321vw napisał(a):Jak na dobrze rozgrzanym silniku obiawy nie występują to chydraulika.
:super: jak dla mnie dadi racja...
proponuje aby na poczatek zmienic olej innej jakosci- firmy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Mariusz164 » 31 gru 2010, o 20:49

inne olej czyli jaki jeżdze na castrolu magnatec 10w40 chyba to nie jest zły olej co?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez czaro » 31 gru 2010, o 20:52

Też śmigam na magnatecu 10w40 tyle że benzynka i uważam że za tą cenę to dobry olej.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez LukTychy » 1 sty 2011, o 01:17

jak masz zamulony silnik tzn. dodajedz gazu a on ma nagle skok obrotów a nie przyspiesza to wymien filtr paliwa i filtr powietrza
Avatar użytkownika
LukTychy
Members
 
Posty: 1138
Dołączył(a): 25 cze 2010, o 07:02
Lokalizacja: ST

Postprzez czaro » 1 sty 2011, o 11:07

LukTychy napisał(a):dodajedz gazu a on ma nagle skok obrotów a nie przyspiesza

Albo sprzęgło ;-)
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SotoM » 1 sty 2011, o 14:39

dla mnie castrol nie jest fantastyczny i nigdy nie bedzie.
według mnie dobry olej to jest Valvoline(taki leje do swojego silnika) i Liqui Moly.
wiec masz 2ie opcje - przejscie z tego co lejesz na cos innego
lub kupno i wymiana hydrosztosów jesli tak cie to denerwuje. ja w swoim tez tak kiedys miałem i poprostu zaczołem lac lepszy olej a lałem wczesniej BP10w. zmieniłem na Valvoline i problemy znikły...ale to w golfie. teraz jak mam a4 w AFN'nie ,robiac silnik zmienilem hydrosztosy(INA) odrazu co by sie potem nie marszczyc i nie rozbierac kilka razy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości