Coś dziwnego z Golfem!!!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez takilukasz » 30 sty 2010, o 11:14

bierzesz kawałek drewnianego kołka, najlepiej okrągłego, i na zapalonym silniku dokładasz jeden koniec do wtrysku, drugi do ucha, później gdy dodaje się gazu wszystko słychać. na razie wykręciłem tylko ten pierwszy wtrysk, i jest tak jak wysłuchałem, do wymiany. możecie mi powiedzieć ile kosztuje nowy, w miarę dobry wtrysk? i czy jest jakaś różnica czy będzie to wtrysk do Golfa 1.9D czy do Polo 1.9D, bo u mnie chyba jest silnik od Polówki.
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

 

Postprzez Golfik1986 » 30 sty 2010, o 12:08

uu ciekawy sposob haha pierwsze slysze. zakladaj wtryski od afna podobno da sie i wtedy auto zrywniejsze jest. a od 1z widzialem na 4um uzywane za 4 sztuki chyba 120zl a co do nowych nie mam pojecia jaka cena.
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez polliv » 30 sty 2010, o 12:29

http://www.youtube.com/watch?v=5aEB1FnaS1k
może coś takiego Ci się dzieje :?:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez takilukasz » 30 sty 2010, o 13:32

coś podobnego, autko, nawet jak jest rozgrzane to kopci po dodaniu trochę gazu. muszę kupić wtryski, i wtedy zobaczyć co się będzie działo.

[ Dodano: 2010-01-30, 12:33 ]
i na prawdę, na kołek można wiele usłyszeć w silniku.

[ Dodano: 2010-01-30, 13:46 ]
na mocy też troszkę straciło;/
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez Matiuas » 30 sty 2010, o 15:05

polliv
Co było temu 1,9TD co na filmiku pokazałeś?
bo mi tak od 2tys obrotów w górę też tak dzwoni ale trochę ciszej i nie dymi.
Co to może być ?
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez takilukasz » 30 sty 2010, o 15:22

pisze w komentarzach, coś nie tak z wtryskami.
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez polliv » 30 sty 2010, o 20:35

na filmiku był silnik z lejącymi wtryskami. kopcenie i zapach nie spalonej ropy z rury to też może być wina lejących wtrysków.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez takilukasz » 30 sty 2010, o 21:49

{cenzura} ( sorry za wyrażenie ), ale odjebałem ( tutaj też ) wykręciłem wszystkie wtryski, posprawdzałem, te lejące zastąpiłem dobrymi, ale nadal to samo, klekot, przy dodaniu gazu kopci na czarno, że masakra. i jeszcze przy dokręcaniu drugiego wtrysku coś strzeliło, i wtrysk się nie dokręcił za bardzo, odpaliłem, żeby zobaczyć czy nigdzie nie cieknie, niby dobrze było, pochodził troszkę i wyszła szczelina pod wtryskiem, trochę leci tamtędy ropa. co teraz robić? a jakie mogą być objawy jak pompa będzie na wykończeniu?
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez Procent » 31 sty 2010, o 02:51

coś mi się wydaje że jeszcze olej ci bierze. Mam rację??Jaki masz przebieg tak wogóle??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez takilukasz » 31 sty 2010, o 12:23

Właśnie, że oleju nie bierze, przed tym klekotaniem, wszystko chodziło jak w zegarku, nawet jak go przycisnąłem na jakimś biegu to dymka nie puścił.
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez vision » 31 sty 2010, o 12:48

takie objawy daje też podkładka termoizolacyjna jak uderza we wtrysk , zawieszający się wtrysk
takilukasz napisał(a):i jeszcze przy dokręcaniu drugiego wtrysku coś strzeliło, i wtrysk się nie dokręcił za bardzo, odpaliłem, żeby zobaczyć czy nigdzie nie cieknie, niby dobrze było, pochodził troszkę i wyszła szczelina pod wtryskiem, trochę leci tamtędy ropa. co teraz robić?
mogło pęknąć gniazdo pod wtryskiem jak tak się stało to do spawania
a jakie mogą być objawy jak pompa będzie na wykończeniu?
polej zimna woda pompę i jaki efekt , a jak tak stuka to luzuj i dokręcaj przewody na wtryskach i jak silnik się zachowuje i to stukanie

[ Dodano: 2010-01-31, 12:08 ]
Golfik1986 napisał(a):uu ciekawy sposob haha pierwsze slysze. zakladaj wtryski od afna podobno da sie i wtedy auto zrywniejsze jest. a od 1z widzialem na 4um uzywane za 4 sztuki chyba 120zl a co do nowych nie mam pojecia jaka cena.
ktoś ci ciemnotę ostrą wciska :lolol: nie ma takiej możliwości żeby do D/TD wtryski od TDI
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Golfik1986 » 31 sty 2010, o 13:53

vision napisał(a):ktoś ci ciemnotę ostrą wciska :lolol: nie ma takiej możliwości żeby do D/TD wtryski od TDI

aha kolega ma D tego nie doczytalem myslalem ze TDI ;-) ale z 1z od afna idzie wtryski zaladowac :-P
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości