Coś dziwnego z Golfem!!!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez vision » 31 sty 2010, o 14:17

Golfik1986 napisał(a):aha kolega ma D tego nie doczytalem myslalem ze TDI ;-) ale z 1z od afna idzie wtryski zaladowac :-P
tak sądziłem :hyhy: i z AFN 0.205 do 1Z wydaje mi się że 0.185 ;-)
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

 

Postprzez takilukasz » 1 lut 2010, o 20:40

a mogą być takie objawy jak przestawi się kąt wtrysku?
i jak poleje tą pompę zimną wodą to co się będzie działo jak będzie sprawna, a co się będzie działo jak będzie zepsuta? i w jakim celu mam luzować przewody od wtrysków?
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez SotoM » 2 lut 2010, o 10:26

sprawdź ustawienie rozrządu - mogł pasek przeskoczyć na pompie wtryskowej i przestawił sie kat wtrysku. czyli klekocze bo zapłon jest opózniony i motor twardo pracuje.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 2 lut 2010, o 13:24

SotoM napisał(a):czyli klekocze bo zapłon jest opózniony i motor twardo pracuje.

nie do końca tak ...

klekocze twardo przy wyprzedzonym (mocno) kącie wtrysku
pracuje miekko ale kopci na czarno przy opóźnionym kacie
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez takilukasz » 2 lut 2010, o 20:02

a u mnie i pracuje twardo i kopci mocno.
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez SotoM » 2 lut 2010, o 20:27

chciał nie chciał to i tak i tak musisz pojechać do kogoś kto sie zna na dieslach...zobaczy posprawdza i m oze zrobi. sądze ze pompa wtryskowa nadaje sie do śmieci...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez takilukasz » 2 lut 2010, o 23:14

dzisiaj zaprowadziłem do pewnego mechanika, jutro koło południa będę coś więcej wiedział. mówił że na kole bodajże przy pompie mógł się klin obciąć i dawać takie efekty, że tak jakby rozrząd się minimalnie przestawił.
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez SotoM » 3 lut 2010, o 13:36

:-) najprawdo podobnnie scieło klin koła zębatego rozrządu na wale korbowym... daj znać jak juz bedziesz wiedział...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez takilukasz » 4 lut 2010, o 22:14

tak jak było mówione, ścięło klin. szklanki i popychacze popękały. za naprawę 536zł.
i zmierzył mi ciśnienie ( no nie mi, Golfikowi ) było koło 40, to chyba dobrze:)
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez leopard » 5 lut 2010, o 03:13

takilukasz napisał(a):było koło 40, to chyba dobrze

fabryka to 34bary/cylinder ... coś źle mierzył - albo na gorącym silniku pomiar robił
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez takilukasz » 5 lut 2010, o 07:55

na zimnym mierzone, na pierwszym było 40, na reszcie koło 39
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez SotoM » 5 lut 2010, o 17:10

eeee to chyba pan ma przyżąd skopany....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości