1.Wymiana Oringu wg Porady z : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=394280 A dokładniej opis użytkownika " Krystian GTD "
- Kod: Zaznacz cały
1.Dobrze wyczyść korpus tłoko-rozdzielacza pompy.
2.Odkręć całkowicie przewody wtryskowe oraz wykręć z rozdzielacza elektrozawór aby korpus pompy był gładki. Przykręcony jest na 4 śruby w połączeniu z jednym lub dwoma wspornikami "łapami" nie odkręcaj nigdy więcej jak dwóch śrub naraz.
3. Powoli delikatnie po kolei odkręcaj śruby -wszystkie nie więcej jak 1 cm- korpus będzie wychodzić sam lub jemu delikatnie pomóż, podważ śrubokrętem- od środka pcha ją sprężyna. Jak już ją odkręcisz na ten 1 cm pojawi ci się widoczny oring- który jest już twardy i przepuszcza "ropke". Musisz go zdemontować (cienkim śrubokrętem lub naciąć nożykiem i wyrwać). Polecam dużo ręczników papierowych podłożyć pod korpus bo będzie spory wyciek ON.
4. Oklej taśmą izolacyjną korpus tłoko-rozdzielacza (dzięki taśmie oring łatwiej przejdzie i się nie uszkodzi) i nasuń nowy oring (delikatnie aby go nie rozerwać) w miejsce gdzie będzie leżał na śrubach mocujących korpus.
5. Będą ci przeszkadzać 4 śruby więc wykręcaj po jednej i przekładaj oring, sam to zrobi- wpadnie, kurcząc się pod śruby. Jak oring przewleczesz przez wszystkie śruby dopchnij go w jego rowek czyli tam gdzie powinien siedzieć. Na koniec najlepiej jak go posmarujesz ropą lub czymś tłustym aby się nie przytarł jak będziesz dokręcał korpus tłoko-rozdzielacza .
6. Dokręć korpus tłoko-rozdzielacza pompy wtryskowej i elektrozawór.
7. Załap przewody wtryskowe i spróbuj odpalić silnik, jak tylko poleci ON z króćców pompy dokręć przewodu i po sprawie.
Mowa o :
Da rade zrobić tak jak pisze, bez odkręcania całości przecisnąć oring?
Śrube po środku odkręcać czy zostawić tak jak jest [ ponoć słuzy do ustawiania kątu wtrysku].
2. Przy przycinaniu "łapki" "ogranicznika dawki paliwa", ułamał mi sie kawałeczek za duzo i zabardzo nie wiem w jaki sposób soie z tym poradzić, nie kupie specjalnie nowego ogranicznika a zeby go obciąć.
Fot :
..
-
Poradzicie coś na to? Miałem go skręcona tak jak jest, i ropka ciekła [ możliwe ze był winien oring, który aktualnie idzie na wymiane, ale jednak jeżeli widział by ktoś jakiś sposób a zeby to zrobić w miare porządnie zeby ropka nie uciekała, był bym wdzięczny.
3. Zawór zwrotny montuje sie na Przyjsciu przed Filtrem Ropy?.
4. Pin'a Z allegro w jaki sposób ogarnąc a zeby chodził w miare gładko [ aktualnie mam go wcisnięte na maksa najbardziej Agresywną stroną ] lecz nie spełnia on swojej roli ponieważ jest sklinowany po prostu ... Szlif Papierem wodnym coś da?