czemu konie z mojego AFNa+ pogoniły w las...?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

czemu konie z mojego AFNa+ pogoniły w las...?

Postprzez seboljeiv » 17 cze 2010, o 00:14

pacjent to afn po programie, robionym we wrzesniu zeszlego roku na 145/320 i od tego czasu przejechane jakies 20k km, po zimie zauwazylem ze auto jakos coraz mniej żwawsze jest:( zrobiłem logi i wszystko wyszlo ok, jakichkolwiek niedociągnięć ani w cisnieniu doładowania ani w dawkach paliwa, powietrza tez tyle ile trzeba,
pomyslalem sobie "czyli wszystko ok, widocznie sie juz przyzwyczailem do tego setupu"

dzis znow to samo jade i mam wrazenie ze jednak nie ciągnie tak jak było bezposrednio po zrobieniu chipa:(
na logach znow wychodzi kompletnie wszystko ok ! pomierzylem zatem osiagi 0-100 okolo 10-10,5 , v max rowniez seryjne bo nie da rady przekroczyc 193-195 GPSowe:(((((( vmax bylo minimum 205(gps)
moge tylko dodac ze odczucie od 3tys obrotow do konca jest jak by turbina za malo ladowala choc tak jak mowie na logu jest ok...

czy moze ktos podrzucic pomysl gdzie szukac przyczyny???

logowalem tylko grupy 3 8 11 - dynamicznie, i po chipie byl zaslepiony egr przeze mnie i od tego czasu wlasnie mniej wiecej jest kiepa:(
seboljeiv
Czytacz
 
Posty: 130
Dołączył(a): 14 paź 2007, o 23:39
Lokalizacja: wawa

czemu konie z mojego AFNa+ pogoniły w las...?

 

Postprzez dadi321vw » 17 cze 2010, o 08:42

Nie wiem wydaje mi się po prostu że się przyzwyczaiłeś ja mam co prawda seria 90 km, ale jak go kupiłem to mówiełm ale idzie jak na 90 teraz jakoś ogarnołem i wydaje mi się że może słabszy ale myśle też po prostu że go ogarnołem, myślę że to samo jest u cb. Chociaż zmodzony afn to musi mieć kopa. :cisza:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez e2 » 17 cze 2010, o 09:17

ludzie wymyślili takie fajne urządzonko zwane hamownią :). Podjedź, zobacz, to się dowiesz czy uciekły czy nie.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez seboljeiv » 17 cze 2010, o 10:26

kurcze , dla mnie to jasne jest ze uciekły bo jechal powyzej 200 a teraz do 190 trudno mu doczłapać się:( takze ten fakt czysto techniczny jest i moje przyzywyczajenie do tej mocy tu nic nie ma, cyferki pokazują inaczej:(

cos czuje ze jeszcze sprawdze sie z kimś z podobnym silnikiem z rolek i wtedy tez ostatecznie bede wiedzial czy rzeczywiscie pogonily czy nie:)
seboljeiv
Czytacz
 
Posty: 130
Dołączył(a): 14 paź 2007, o 23:39
Lokalizacja: wawa

Postprzez vision » 17 cze 2010, o 18:48

seboljeiv napisał(a):kurcze , dla mnie to jasne jest ze uciekły bo jechal powyzej 200 a teraz do 190 trudno mu doczłapać się:( takze ten fakt czysto techniczny jest i moje przyzywyczajenie do tej mocy tu nic nie ma, cyferki pokazują inaczej:(

cos czuje ze jeszcze sprawdze sie z kimś z podobnym silnikiem z rolek i wtedy tez ostatecznie bede wiedzial czy rzeczywiscie pogonily czy nie:)
a ile masz tam kucy może ze mną 0-100 mam tylko mTDI na T2 0.7 brak IC w B3 :lol: , co do twojego problemu :-/ jak spalanie , czyściłeś dolot i głowę z syfu
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez seboljeiv » 17 cze 2010, o 18:59

vision, nie jestem juz z wawy niestety, zapomnialem zmienic tego w opisie.

miał 144,8 i 324Nm , spalanie srednie jest ok. 7litrow wiecdla mnie to normalne spalanie...

jakies jeszcze pomysly?
seboljeiv
Czytacz
 
Posty: 130
Dołączył(a): 14 paź 2007, o 23:39
Lokalizacja: wawa

Postprzez vision » 17 cze 2010, o 19:49

seboljeiv napisał(a):vision, nie jestem juz z wawy niestety, zapomnialem zmienic tego w opisie.

miał 144,8 i 324Nm , spalanie srednie jest ok. 7litrow wiecdla mnie to normalne spalanie...

jakies jeszcze pomysly?
pisałem to np pod względem wtrysków bo ostatnio sam z kM i spalaniem miałem zgryz i obstawiałem wtryski lub pompę 1 lub 2 lały , 3 ciut przytkany a ciśnienie 160-170 , kupiłem inne i założyłem ok 180 pokazywały i jest inna baja , to ładny wynik uzyskałeś może gdzieś pod wawa karnąć się można zobaczył bym ile mojemu brakuje :hyhy: za 2x ruszył bym parę śrubek żeby nowy soft przetestować :lol:
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez sebinho » 17 cze 2010, o 21:20

seboljeiv, weż pod uwage że ponad 200 mogłeś jechać w zimie... inne opony po za tym powietrze w zimie jest chłodne i jest bardziej sprężane... co daje lepsze doładowanie w turbinie... jedz na hamowanie i tam ci all wyjdzie... ja swoim afn najszybciej pojechałem 210 ale to już maxxxa ciągałem i to było właśnie w zimie, a w lecie 200 ledwo...
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Imper » 17 cze 2010, o 21:32

10,5 do paki jak na 144 km to bardzo lipny wynik... Osiagi raczej masz jak seria
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez bobofrut » 17 cze 2010, o 21:41

kolego sprawć wszystkie gumowe węze od inteka? :ok:
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

Postprzez Robertuss » 17 cze 2010, o 21:54

Od września poprzez zimę do teraz to zrobiło się "ciut" cieplej no i cieplejsze powietrze nie najlepiej chłodzi ic-ka :hyhy:
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez seboljeiv » 17 cze 2010, o 23:31

vision, niestety mieszkam juz na pomorzu... co miales na mysli mowiac czy czyscilem "głowę z syfu"? a dolotu nie czyscilem jesli to, to pod rurką od egr- te 4 kanaly za silnikiem, tak?:)

sebinho, no fakt , jechalem w zimie na oponach 185 to fakt, teraz mam szerokosc 205 i dzis tez sprawdzalem ta predkosc przy temp 14stopni - czy miało by to takie znaczenie dla IC?

bobofrut, w sumie masz racje - powinienem to zrobic od razu bo wlasnie tak se mysle ze jest takie odczucie jak by jechał w temp 35 stopni na dworzu.

daje jeszcze pod dyskusję te logi(wszystko 3bieg i pełen but) :
moze cos na nich zobaczycie niepokojącego?

grupa 003:
Obrazek

gr 004
Obrazek

008
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek

003,008,011 5ty bieg
Obrazek

generalnie jade do 170-180 praktycznie bez wiekszego zatrzymania, ale juz 180 do 190 to sie buja i buja , obroty przy 190km/h sa okolo 4050 i w tym momencie praktycznie silnik staje - nie kręci dalej , nawet jak bym mial 10km drogi to obroty stoją na maxymalnie 4100-4150 ,przedtem szło nawet do 4400 i bylo powyzej 205.

czy ma ktos jakis pomysl co moge jeszcze sprawdzic, czy widac moze jakąś przyczyne w tych logach?
seboljeiv
Czytacz
 
Posty: 130
Dołączył(a): 14 paź 2007, o 23:39
Lokalizacja: wawa

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości