czy moglibyście zerknąc na moje logi AWX? szarpanie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

czy moglibyście zerknąc na moje logi AWX? szarpanie

Postprzez misiek13131 » 16 cze 2014, o 10:19

silnik przy mocnym dodaniu gazu szarpie, nie chce przyśpieszać, czyściłem EGR, nawet go zaslepiłem bo podczas testu EGR vagiem podczas załączonego szarpało silnikiem. filtr paliwa nowy. Doradzcie coś ;/

log 001,003,011 -
Ostatnio edytowano 16 cze 2014, o 10:23 przez misiek13131, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

czy moglibyście zerknąc na moje logi AWX? szarpanie

 

Postprzez palio » 16 cze 2014, o 10:24

Zrób jeszcze statyczne 013, 018 i 023 każdy z osobna oraz dynamicznego każdy z osobna 010, 011 i 003. BS 003 i statyczny 003.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez leopard » 16 cze 2014, o 11:08

statyczny 004 do tego jeszcze bedzie potrzebny ... jakies bledy VAG pokazal ??
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez misiek13131 » 16 cze 2014, o 19:56

statyczne:


[ Dodano: 2014-06-16, 18:57 ]
błędów włąsnie żadnych nie było :(

dynamiczne zaraz dodam bo robię własnie :)
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez palio » 16 cze 2014, o 20:11

013, 018 i 023 są ok
004 w zasadzie też

w BS 003 zastanawia mnie ten spadek - Sprawdzałeś klapę gaszącą może tu leży problem. Mam wrażenie jakby klapa świrowala. Sterowana jest elektrycznie czy podciśnieniowo?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 16 cze 2014, o 20:47

ato zaczęło szarpać na biegu jałowym, korekcje wzrosły do 2.0 i zgasło, nie zapali....

[ Dodano: 2014-06-16, 19:48 ]
zdjąłem węże dopływowe do filtra paliwa i dałem zapłon, a paliwo nie idzie.. pompa do wymiany mam rację ?
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez leopard » 16 cze 2014, o 21:56

masz racje ... z jednym ale - jak bedziesz zakladal weze (przy zbiorniku) nie pomyl ich - o ile dobrze pamietam masz czerwony i niebieski - czyli zasilanie i powrot - zapamietaj ktory gdzie jest wpiety
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez misiek13131 » 16 cze 2014, o 22:49

klapa sterowana jest podciśnieniem

[ Dodano: 2014-06-17, 17:47 ]
palio, mam logi dynamiczne, udało mi sie zrobić, a teraZ ZNÓW NIE ZAPALI ;( zaczał przerywać i zgasl.
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 31 gości