czy może mi ktoś zobaczyć co nie tak jest w moich logach ?:)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez misiek13131 » 2 lut 2014, o 13:54

palio, To są te dwa takie same zaworki? :) w golfie koło filtra? bo te dwa podmieniłem i mam loga 011:
http://vaglog.rtnet.pl/misiek13131_158298.html
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

 

Postprzez palio » 2 lut 2014, o 13:59

Tak to są dwa takie same zaworki.

Dalej jest źle. Nie ruszałeś długości sztangi przy gruszce? Dalej ciśnienie doładowania faluje.

Dobrze wyczyściłeś bieżnie? Nie było żadnych rys?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 2 lut 2014, o 14:07

niee, odkręciłem ją tylko od turbiny. bierznia wyczyszczona, wypolerowana papierkiem 800, 1500, 2000, geometra leciutko chodzi, wcześniej lekko było czuć przcinanie się geometrii, podczas ruszania ręką , ale bardzo lekkie były te przycięcia. palio, moze weżyk podciśnienia któryś co?
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez Reiven » 3 lut 2014, o 19:12

Bez przesady w tym ostatnim logu jest ok to nie jest nowa turbina, w poprzednich faktycznie w piku trochę przeładowywała. Zaślep EGR i nastawach podstawowych zmniejsz wypełnienie impulsu na zawór do minimum.
Masz zaworek zwrotny na podciśnieniu założony?
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez palio » 3 lut 2014, o 19:33

Według mnie nie jest ok.

Wklejam wycinek o który mi chodzi.
1953 1948.2 2009.4
2058 1948.2 1836.0
2163 1948.2 1764.6
2268 1948.2 1795.2
2394 1948.2 1836.0
2499 1948.2 1876.8
2583 1948.2 1917.6
Ciśnienie aktualne poniżej zadanej. Według mnie jeszcze faluje. A tak nie powinno być po czyszczeniu.
Jak by to wyglądało podobnie jak tu - http://vaglog.rtnet.pl/zielakcs_115423.html
to nie miałbym do czego się przyczepić. To są logi po czyszczeniu bieżni VNT.

Możesz sprawdzić wężyki podciśnienia, ewentualnie je wymienić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Reiven » 3 lut 2014, o 19:52

Masz rację ale weź poprawkę że:
1. Może koło kompresji ma już wypiaskowane i lekko zużyte krawędzie natarcia.
2. Może zaworek sterujący się lekko przycina.
3. Może gruszka się minimalnie wiesza lub sprężyna jest ugnieciona.
4. Może zaworek zwrotny nie trzyma.

itp itd :)
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 4 lut 2014, o 01:36

Reiven, ten zaworek ma być w oryginale? bo ja nie zakładałem nic takiego. Silnik ma 160 tys (ori) i turbo od nowości, coś się zużyć już mogło ;/

[ Dodano: 2014-02-05, 23:09 ]
jest zaworek :) elektrozawór od turbiny może próbować założyć inny jeszcze?
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez Reiven » 6 lut 2014, o 22:19

Miałem na my myśli zawór zwrotny na podciśnieniu, taki okrągły czarno biały.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 7 lut 2014, o 00:32

Reiven, jest ten zaworek zwrotny i działa, bo sprawdzałem. Co poradzisz mi w tej sytuacji? :/
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez Reiven » 7 lut 2014, o 21:56

Najlepiej by było podpiąć vacuometr i sprawdzić jak w trakcie przyspieszania kształtuje się podciśnienie przed i za zaworem sterującym kierownicami.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 24 mar 2014, o 23:22

zaworek od turbiny zmieniałem na inny, lecz nadal to samo.. weżyki podciśnienia nowe. założyłem pompkę podciśnienia do gruszki, lekke podciśnienie i ładnie się sztanga unosi. Poradzicie coś jeszcze? Czuję że auto teraz nie ma tych 110 KM.. jutro zrobię film z przyśpieszania

[ Dodano: 2014-03-24, 22:26 ]
palio, a map sensor nie jest walnięty? to normalne że pokazuje ciśnienie ok 950 ? http://vaglog.rtnet.pl/misiek13131_157250.html
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez palio » 25 mar 2014, o 16:02

misiek13131, a nie wywala żadnego błędu? Jakoś dziwnie pokazuje.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości