czy n75 może mieć wpływ na: ?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

czy n75 może mieć wpływ na: ?

Postprzez e2 » 26 kwi 2010, o 10:40

1. Niedoładowanie turbo - zamiast 0,8 jest 0,6 bara co powoduje moje ogólne nerwy
2. Wczoraj podczas przegazowania auta (narzeczona nim jeździła i chciałem do odetkać) oczywiście w pełni rozgrzanego przy około 3k rpm było takie jakby przerwanie na sekundę, ale chyba chciał jechać dalej, niestety zmieniłem bieg bo nie cisnę go ponad 3,5k (krzywa momentu pokazuje, że i tak nie warto :D)

Nie wiem czy wymieniać, nie słysze jego cykania po przekręceniu kluczyka itp, auto kopci w normie jak na 15 letniego gruźlika.

Poza tym mam pytanie: czy w 1z były montowane 2 rodzaje n75? bo mówili mi, że jest na okrągłą i prostokątną wtyczkę i chciałbym kupić dobrze, a nie męczyć się ze zwrotami.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

czy n75 może mieć wpływ na: ?

 

Postprzez SotoM » 26 kwi 2010, o 15:07

w 1Zecie był (metalowy)N75 jest na prostokatną wtyke...
złącz na krótko wężyki i strzel kata...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez e2 » 26 kwi 2010, o 15:37

tylko mam problem teraz z logowaniem bo mam maca i na niego nie mam nic do logowania..., no ale będę musiał faktycznie coś wykombinować żebym na darmo nic nie wymieniał w aucie...
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Procent » 26 kwi 2010, o 19:11

Że ci przerwało na sekundę przy 3000 rpm to może być też wina nastawnika. Mój ziomek miał zasyfiony i efekt taki sam. Także też możesz tam zajrzeć bo ludzie tego nie robią, a potem szukają wiatru w polu. A co do n75 to może mieć to wpływ na mniejsze ciśnienie na turbinie. U mnie cyka zawsze
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 26 kwi 2010, o 23:54

e2, proponuje wymienic wyzki cisnieniowe a n75 przedmuchac.
Mialem historie z niedoladowaniem (wezyki) i z przeladowaniem (n75 + sztanga) ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez e2 » 27 kwi 2010, o 10:19

dobra, dzięki chłopaki za pomoc. Będę musiał się zainteresować i podłubać jak mi noga wyzdrowieje :).
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości