Podejdzie po małych przeróbkach tzn, trzeba roztoczyć łapę bo jest inne osadzenie, kąt regulowany jest na kole ,więc musisz mieć inne koło i do przerobienia wtyczka pompy.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
koło z mk4 powinno pasować(napisz do palio on zakładał takie koło) twoje z Afn jest sztywne bo masz regulacje przekręcając pompą a w nowszych kręcisz kołem a nie pompą. Zrób foto tej pompy i wrzuć.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
dzięki panowie koło zamówione łapa do roztoczenia leci jutro jak to zgram to wrzucę coś jak wysterowanie poszło bo minusem tego jest w starej 7pinowa wtyczka w nowej 10pinowa
przerobienie wtyczki 10pin na 7 to najmniejszy problem wystarczy wypiąć pin 8,9,10 z wtyczki odpowiednio ją podciąć i pasi. Trzy pozostałe kable lutujesz do kostki 3 pinowej ze starej pompy i po robocie
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
niedokonca tak z tymi kablami bo miałem 10 pinowom tylko jedną i dwie 7 pinowe odciete kable i lutowane wszystkie na stare kosci.
auto złożone odpaliło na kopa jednak jest mały problem, mianowicie cos nie za bardzo chodzi obroty nie są równe a silnik się trzesie, podejżewam że któryś z wtrysków leje, bo zostaje czarna chmura z tyłu auta, turbo wszystko działa poprawnie więc raczej pompa jest ustawiona na zicher, jednak dzis jeszcze na sprawdzę wszystko na kompie