czy to turbina?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

czy to turbina?

Postprzez szreku1993 » 16 sie 2013, o 13:50

A więc mianowicie mam taki problem, od pewnego czasu dzieje mi sie coś takiego że wjeżdżam na autostrade i przyspieszam do około 180 potem auto zwalnia do 140 nie chce pojechać wiecej także traci przyspieszenie, dodam że dzieje sie to w jednej chwili. A żeby z powrotem działało musze zgasić silnik i odpalić na nowo, po czym po przyspieszeniu do 180 znów auto traci moc i zwalnia. Co może sie dziać? Co z tym zrobić? jestem zielony w tych sprawach.
Silnik 1.9TDi 90km. Z góry dzieki na odpowiedź :-)
szreku1993
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 sie 2013, o 13:11
Lokalizacja: M-ce

czy to turbina?

 

Postprzez palio » 16 sie 2013, o 14:11

Było, było, było :wstyd: :wstyd: :wstyd:
Nie chce się szukać. Auto wpada w tryb awaryjny tzw. "notlauf".

Podłączyć vaga sczytać błędy i zrobić kpl. logów.

Główną przyczyna jest walnięty/do wymiany N75. Należy posprawdzać również wężyki od niego idące oraz wężyk idący do ECU.

Na początek proponuję zrobić kpl. logów. W dziale "Diagnostyka" masz wszystko dokładnie opisane co i jak zrobić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez szreku1993 » 16 sie 2013, o 14:43

a nie wiesz ile około by to wszystko kosztowało ? trzeba do aso z tym jechać, czy zrobią to w zwykłym serwisie ?
szreku1993
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16 sie 2013, o 13:11
Lokalizacja: M-ce

Postprzez palio » 16 sie 2013, o 17:28

Najlepiej jest szukać kumatego mechanika w swojej okolicy ogarniającego diagnostykę lub szukać osoby na forum regionalnym.

Wężyki możesz sam sobie posprawdzać czy są całe/nie popękane.
Zawór N75 znajduje się z lewej strony przed filtrem paliwa. Dochodzą do niego 3 przewody koloru czerwonego, niebieskiego i czarnego.

Aby sprawdzić czy winny jest N75 należy zrobić bypassa tzn. połączyć ze sobą 2 przewody idące od N75 niebieski z czerwonym.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez robercik » 17 sie 2013, o 06:51

sprawdz na kompie jaki to blad,mozkliwe ze turbina się przeladowuje i wyskakuje blad a po wylaczeniu zapłonu blad się kasuje,180km/h na takiego trupa to za duzo
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości