Czy zbiorniczek wyrownawczy w TDI ma tylko jedna wtyczke?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Czy zbiorniczek wyrownawczy w TDI ma tylko jedna wtyczke?

Postprzez Bradley » 31 paź 2009, o 16:57

Szukalem na allegro zbiorniczkow wyrownawczych od G3 i jedne mialy dwie wtyczki (jedna u gory, druga u dolu), a jedne tylko wtyczke u gory. Ja u siebie widze tylko ta na gorze, a na dole jej nie ma. W takim razie gdzie ukryl sie czujnik od zbyt niskiego poziomu plynu? Wiem, ze dzialal kiedy wymianialem plyn chlodniczy kiedys.
Pytanie sie zrodzilo bo czasem mryga jak jest zimno i odpale silnik, a jak sie nagrzeje to nie mryga.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Czy zbiorniczek wyrownawczy w TDI ma tylko jedna wtyczke?

 

Postprzez Procent » 31 paź 2009, o 17:15

ja mam tylko jedną wtyczkę. Więc raczej czujnika nie mam
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 31 paź 2009, o 18:36

Dobra, juz wiem. Ta druga wtyczka to jednak nie jest wtyczka. Tylko tak wyglada. To wspornik do zamocowania zbiorniczka. Jednak dalej ciekawi mnie w jaki sposob samochod wie ze plynu jest za malo i kontrolka miga? Bo tak sie dzialo kiedy przy wymianie plynu wlalem tylko 5l i wody nie bylo jeszcze w zniorniku. Przekrecilem kluczyk i kontrolka migala. Uzupelnilem braki i po ponownym przekreceniu przestala.
A teraz jak juz pisalem mam taka sytuacje ze plyn jest w normie, blizej max niz min i jak auto postoi 3-4dni i jest zimno na zewnatrz po po kilku minutach pracy silnika zaczyna mrugac kontrolka. A jak silnik zlapie temperature to po ponownym odpaleniu "notlauf" znika.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 31 paź 2009, o 20:11

nie pamiętam jak jest w starej sieczkarni - ale tam chyba masz kontaktronowy czujnik ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 31 paź 2009, o 23:08

Bradley, witaj w klubie --> http://www.golf3.pl/topics9/mruga-kontr ... t21297.htm

[ Dodano: 2009-10-31, 22:08 ]
Bradley napisał(a):Jednak dalej ciekawi mnie w jaki sposob samochod wie ze plynu jest za malo i kontrolka miga?
właśnie od tego jest ten czujnik w zbiorniczku on za to odpowiada
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Pascal » 31 paź 2009, o 23:38

marcinkoz2910 napisał(a):właśnie od tego jest ten czujnik w zbiorniczku on za to odpowiada


Dokładnie.Ten czujnik znajduje się między ściankami zbiorniczka :cisza:

Marcinkoz2910 zmiana termostatu :?: ten sam problem...
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Bradley » 31 paź 2009, o 23:40

Heheh,,, no to dobre sobie. Identyczne objawy ;)
Co ciekawe taki przypadek mrugania mialem tylko raz w lecie. Ruszylem spod domu a tu nagle kontrolka, zatrzymalem sie bo cholera wie co jest. I wszystko bylo na swoim miejscu. Dojechalem gdzie chcialem jechac, samochod postal z 20min, wsiadam i wszystko bylo juz normalnie.
Pozniej dlugo, dlugo nic, az tu nagle zaszkodzily samochodowi chyba dlugie postoje. Dzisiaj np. odpalilem i nic nie mrugalo. Jutro jade z rana, wiec podejrzewam, ze bedzie zimno. Zobaczymy czy sie zapali kontrolka czy nie.
Jak bede mial sposobnosc i znowu kontrolka zacznie mrugac to zewre piny w kostce spinaczem i sprawdze czy ustalo. Jak nie to ja calkiem zdejme i znowu sprawdze. Bo jesli to nie zadziala to pozostaje licznik. Moze to faktycznie jakies zimne luty na liczniku?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Pascal » 31 paź 2009, o 23:41

A tak jeszcze myślę może czujnik jest ok ale wiadomo jak płyn jest zimny to jest gęstszy a jak się nagrzeje to gasi kontrolkę...heh sam nie wiem...już kombinuję na wszystkie sposoby.. :zakrecony:

[ Dodano: 2009-10-31, 22:43 ]
Po wcześniejszym wyłączeniu i włączeniu zapłonu oczywiście...
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Bradley » 31 paź 2009, o 23:46

Termostat u mnie jest wzorowy, Verntet. Trzyma bardzo dobrze temperature. Przy jego wymianie nie starczylo mi plynu chlodniczego i rozcienczylem go ciut woda destylowana. Wyssam wiec troche plynu i doleje do niego koncentrat na zime.
Co do gaszenia i wlaczenia silnika to jasne. Jak kontrolka zaczynala mi mrugac, gasilem silnik, wlaczalem i po jakims czasie znowu migala. Byc moze od jakiejs temperatury jest juz ok, ale czekalem az do rozgrzania i wtedy gasilem i wlaczalem.

Mam jeszcze swoja jedna abstrakcyjna teorie dlaczego nagle problemy ustaly ale to okaze sie jutro czy pomoglo. Bo jesli tak to rozwiazanie problemu jest idiotyczne i nielogiczne :lol:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Pascal » 31 paź 2009, o 23:52

Bradley napisał(a):Bo jesli tak to rozwiazanie problemu jest idiotyczne i nielogiczne :lol:


To powiedz tą teorie juz dzis moze i u mnie pomoże ;-) :lol:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez marcinkoz2910 » 1 lis 2009, o 09:55

Bradley napisał(a):Byc moze od jakiejs temperatury jest juz ok, ale czekalem az do rozgrzania i wtedy gasilem i wlaczalem.
dokładnie tak samo robię i ustępuję problem ale dziwne wczoraj pojeździłem i kontrolka się nie zapaliła... :zdegustowany:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Bradley » 1 lis 2009, o 10:31

Nie wiem ile bylo przez noc ale rano bylo z -3C. Z ciekawosci zagrzalem swiece raz, potem wylaczylem zaplon, wlaczylem i odrazu po zgaszeniu kontrolki swiec przekrecilem kluczyk. Zagadal z obrotu :D
No i co sie stalo....
marcinkoz2910 napisał(a):kontrolka się nie zapaliła... :zdegustowany:


Widocznie nasze samochodu zmawiaja sie ze soba. Wczoraj tez mi sie nie zapalila :D
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości