Czy zimny czy ciepły niskie obroty.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez AsRocketman3 » 30 cze 2012, o 11:03

Witam
Przeszukałem forum i googla. Z tego co się dowiedziałem, powinienem sprawdzić czujnik temperatury i zapłon, trzęsienie może też wynikać ze złego wydechu i ktoś chyba nawet pisał o świecach artelnatora. Dodam, że ostatnio miałem zmieniane 2 poduszki silnika na nowe firmy Selected Replacement Line i był regenerowany alternator. Wcześniej jak był ciepły nic się nie trzęsło itp. teraz nawet jak jest ciepły to na luzie nim trzęsie obroty są koło 850-900, nie wiem jak je podnieść. Dodam, że to moje pierwsze autko i jestem bardzo zielony ;)
Pozdrowionka i sory jeśli był już taki temat.
AsRocketman3
Berbeć

Postprzez k0la » 30 cze 2012, o 19:59

AAZ już tak ma
k0la
Badacz tematu

Postprzez MTi » 30 cze 2012, o 21:07

może trzęsienie spowodowane jest nie ułożonymi poduszkami ?
jak to często radzą po zmianie chwile na poluzowanych polatać co silnik ladnie sam sie na nich ułoży.
A z obrotami .. no mój 1 tys trzyma zawsze . ;d dawke pod....
Do podniesienia dawki potrzebny ci bedzie klucz 1o bodajrze i Plaski śrubokręt .
śrube do regulacji masz z przodu gdzies na pompie .
w sumie moze ten temat cos ci pomoze ..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75298
Pozdrawiam ;)
MTi
Badacz tematu

Re: Czy zimny czy ciepły niskie obroty.

Postprzez trojeczkaGT » 30 cze 2012, o 22:14

AsRocketman3 napisał(a):Witam