Czy zimny czy ciepły niskie obroty.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Czy zimny czy ciepły niskie obroty.

Postprzez AsRocketman3 » 30 cze 2012, o 11:03

Witam
Przeszukałem forum i googla. Z tego co się dowiedziałem, powinienem sprawdzić czujnik temperatury i zapłon, trzęsienie może też wynikać ze złego wydechu i ktoś chyba nawet pisał o świecach artelnatora. Dodam, że ostatnio miałem zmieniane 2 poduszki silnika na nowe firmy Selected Replacement Line i był regenerowany alternator. Wcześniej jak był ciepły nic się nie trzęsło itp. teraz nawet jak jest ciepły to na luzie nim trzęsie obroty są koło 850-900, nie wiem jak je podnieść. Dodam, że to moje pierwsze autko i jestem bardzo zielony ;)
Pozdrowionka i sory jeśli był już taki temat.
AsRocketman3
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 30 kwi 2012, o 16:41
Lokalizacja: Lublin

Czy zimny czy ciepły niskie obroty.

 

Postprzez k0la » 30 cze 2012, o 19:59

AAZ już tak ma
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez MTi » 30 cze 2012, o 21:07

może trzęsienie spowodowane jest nie ułożonymi poduszkami ?
jak to często radzą po zmianie chwile na poluzowanych polatać co silnik ladnie sam sie na nich ułoży.
A z obrotami .. no mój 1 tys trzyma zawsze . ;d dawke pod....
Do podniesienia dawki potrzebny ci bedzie klucz 1o bodajrze i Plaski śrubokręt .
śrube do regulacji masz z przodu gdzies na pompie .
w sumie moze ten temat cos ci pomoze ..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75298
Pozdrawiam ;)
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Re: Czy zimny czy ciepły niskie obroty.

Postprzez trojeczkaGT » 30 cze 2012, o 22:14

AsRocketman3 napisał(a):Witam
Przeszukałem forum i googla. Z tego co się dowiedziałem, powinienem sprawdzić czujnik temperatury i zapłon, trzęsienie może też wynikać ze złego wydechu i ktoś chyba nawet pisał o świecach artelnatora. Dodam, że ostatnio miałem zmieniane 2 poduszki silnika na nowe firmy Selected Replacement Line i był regenerowany alternator. Wcześniej jak był ciepły nic się nie trzęsło itp. teraz nawet jak jest ciepły to na luzie nim trzęsie obroty są koło 850-900, nie wiem jak je podnieść. Dodam, że to moje pierwsze autko i jestem bardzo zielony ;)
Pozdrowionka i sory jeśli był już taki temat.




:O ze trzesie to szukaj w gumach od silnika itp

a obroty ma idelne nasze silniki maja tyle miec nie maja miec 1000 obr/min ;p
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości