czysczenie IC

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

czysczenie IC

Postprzez dawidg87 » 8 lip 2008, o 09:42

witam, znowu się podepnę do czyjegoś tematu, tym razem chodzi o IC, wydaje mi się, że jest zasyfiony i nie wykonuje swojej pracy w 100% dobrze tak jak powinien,
silnik to 1.9TDI 1Z :) i teraz pytanko czy ktoś czyścił już IC w tym golfie i mógłby udzielić mi jakichś wskazówek....
dawidg87
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 26 gru 2007, o 14:52
Lokalizacja: Żywiec

czysczenie IC

 

Postprzez leopard » 8 lip 2008, o 21:01

wyciągasz z auta - wlewasz litr benzyny ekstrakcyjnej - płuczesz - suszysz spręzonym powietrzem - zakładasz ... IC będzie zaolejony - normalny objaw - za 500 km znowu będzie odrobinę oleju w nim - bardziej martw się szczelnością - minimalna nieszczelnośc wpływa na dynamikę auta i kopcenie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 8 lip 2008, o 23:12

ja czyściłem u siebie. jak juz jest zabawa spręzonym powietrzem to warto by było go przedewszystki wyczyscic od zewnetrznej strony.gdyż radiator kulera jest zabity błotem owadami itp.dobrze by było go zlać ciepłą woda co by owady namokły i ten piach namokł i poodklejał sie z radiatora i potem dokładnie go wydmuchać powieetrzem rządek po rządku.taka fajna robota do browarka
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2105 » 8 lip 2008, o 23:23

chodzi tu o szczelność połączeń zeby na wezach nie uciekało? czy wogule zeby nie puszczało oleju do IC??
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 8 lip 2008, o 23:41

marcin2105 napisał(a):chodzi tu o szczelność połączeń zeby na wezach nie uciekało? czy wogule zeby nie puszczało oleju do IC??
zeby na zawnątrz sie nie pokazywał olej z układu turbo.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez sebargs » 9 lip 2008, o 05:30

ja mam prawie caly interculer w oleju :-(
mam taki sam silnik jak -->dawidg87 :-D
a jak najlatwiej sie dostac do IC :?:
Jest duzo rozbierania :?:
Sebargs
sebargs
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 13:04
Lokalizacja: Zbąszyń /k. Poznania

Postprzez dawidg87 » 9 lip 2008, o 10:06

nom IC jest na dole w zderzaku po stronie kierowcy, i w sumie pobawił bym się w czyszczenie go, a da się jakoś zmierzyć że IC nie wyrabia? czy np. VAG-iem to sprawdzi? wykryje turbo jest zasyfione albo IC? No bo tak w ciemno go czyścić, jak by się miało okazać, że to nic nie pomogło :)
dawidg87
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 26 gru 2007, o 14:52
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez marcin2105 » 9 lip 2008, o 13:13

SotoM napisał(a):
marcin2105 napisał(a):chodzi tu o szczelność połączeń zeby na wezach nie uciekało? czy wogule zeby nie puszczało oleju do IC??
zeby na zawnątrz sie nie pokazywał olej z układu turbo.



to z tym u mnie jest ok bo pozmieniałem weze bo jakis matoł we włoszech pooklejal pekniete weze tasma izolacyjna
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez SotoM » 9 lip 2008, o 23:15

dawidg87, napewno zauważyłes ze w gorące dni nie ciakawie jedzie ci gofer....?? nie pekaj mi też nie jedzie jak jest skwar mimo ze mam wyczyszczony IC
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości