Czyszczenie nastawnika czy przecięcie kabla od ECU

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez mariuszole » 9 wrz 2010, o 15:10

Uporałem się z kablem... kupiłem inny (kkl na com) i wszystko działa :)
Z jakich bloków mam dać logi?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

 

Postprzez leopard » 9 wrz 2010, o 23:07

mariuszole napisał(a):Uporałem się z kablem

na poczatek 01->08->000/001/004/007/013 - temp plynu chlodzacego ~90'C - bieg jalowy ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 12 wrz 2010, o 14:17

Zrobiłem wreście logi :)


Proszę o interpretację i jakich grup mam zrobić logi dynamiczne?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 13 wrz 2010, o 19:45

mariuszole napisał(a):Proszę o interpretację

zacznij od ponownego ustawienia rozrządu ... do tego ustaw poprawnie kat wtrysku zobaczymy wtedy czy spadna korekcje na wtryskiwaczach - jeśli nie - wtryski do wymiany/naprawy
to na poczatek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 13 wrz 2010, o 23:28

Hmmm... no to się narobiło :/ W takim razie muszę poczytać o ustawianiu rozrządu z tym będzie problem ponieważ nigdy nie bawiłem się przy rozrządzie i boję się podjąć tego zadania...

Po czym poznałeś że mam przestawiony rozrząd?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez SotoM » 14 wrz 2010, o 19:27

jak nie masz pasujacych blokad - do pompy wtryskowej i na wałek rozrzadu to nie sprawdzisz czy jest dobrze...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mariuszole » 18 wrz 2010, o 10:06

Na razie ustawiłem kąt wtrysku, myślę że teraz jest dobrze:
Grupy: 000 -



A co do rozrządu będę musiał przejechać się do jakiegoś mechanika, ciekawe ile zawołają sobie za to :) ??
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 18 wrz 2010, o 21:46

mariuszole napisał(a):A co do rozrządu będę musiał przejechać się do jakiegoś mechanika

daj jeszcze raz 004 i 013 po ustawienia kata wtrysku ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 18 wrz 2010, o 23:53

Zauważałem dziwną rzecz, mianowicie przed włączeniem opcji Switch To Basic Settings otrzymałem takie logi:
Grupy: 004
Grupy: 013

Po włączeniu opcji Switch To Basic Settings, auto zaczęło inaczej pracować i logi się zmieniły:
Grupy: 004
Grupy: 013

Dotyczy to grupy 004, co się stało że auto zaczęło inaczej pracować przy robieniu logów :-o ??
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 19 wrz 2010, o 15:13

mariuszole napisał(a):Dotyczy to grupy 004, co się stało że auto zaczęło inaczej pracować przy robieniu logów

normalny objaw nastawy podstawowe to tryb do pomiaru i regulacji - nastawy ustawione na "sztywno"

cały czas synchronizacji wał/pompa/wałek nie ma - wyglada na przestawiony rozrzad o zabek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 29 wrz 2010, o 12:46

Byłem u mechanika. Twierdzi, że rozrząd na 99,9% jest dobrze ustawiony bo nie ściągał dekla nad zaworami. Twierdzi jak by byłby przestawiony to by dymił a auto jest w porządku. Co teraz?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 29 wrz 2010, o 12:48

mariuszole napisał(a):Co teraz

teraz pokaz mu log z 004 - jesli nadal bedzie twierdzil ze jest Ok - UCIEKAJ !!!
znajdz kogos bardziej ogarnietego ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości