Czyszczenie nastawnika czy przecięcie kabla od ECU

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez mariuszole » 8 lut 2011, o 12:58

Witam, po przerwie, pojawiły się problemy auto troszkę dziwnie chodzi na postoju, nie ruszałem rozrządu, przeciąłem kabel od zegarów do ECU (tymczasowe rozwiązanie na nastawnik), od ślepiłem ERG. Proszę o interpretację poniższych logów, szczególnie grupy 013 :)
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

 

Postprzez leopard » 9 lut 2011, o 00:54

mariuszole napisał(a):Proszę o interpretację poniższych logów, szczególnie grupy 013

zrób porządek w 004 - 013 też się uspokoi ... w tej chwili z logów wynika tylko to ze ECU walczy o utrzymanie rownych obrotow na jalowym - w tym przypadku korekcje nijak sie maja do rzeczywistosci - dopoki nie ogarniesz 004 - nie bedziesz mial realnego odczytu z 013
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 8 lip 2011, o 20:41

Zrobiłem rozrząd (robił to mechanik i twierdził, że rozrząd nie był przestawiony) i sprzęgło ale dalej nie równo chodzi, logi do oceny:


Proszę o ocenę :)

[ Dodano: 2011-07-08, 20:41 ]
Wyczyszczenie nastawnika spowodowało przywrócenie prawidłowych wartości w 13 grupie, tylko w grupie 4 pozostaje lekkie odchylenie :(
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 11 lip 2011, o 08:48

nadal nie masz synchronizacji wał/wałek rozrządu - mechanik go nie dotknął - porównaj logi stare i nowe w 004
w wiekszości 1Z prawidłowe synchro wymagane i osiagane to 1.1 / 1.3 BTDC

w 013 totalna rozpierducha sie zrobiła :kwasny:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 11 lip 2011, o 09:00

Wyczyściłam nastawnik, grupa 13 jest już w normie ale grupa 4 dalej kuleje, do oceny daje logi zrobione po czyszczeniu:


To co mam zrobić aby uporać się z 4 grupą? Nie ma innej przyczyny niż przestawiony rozrząd :)?
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 12 lip 2011, o 08:20

mariuszole napisał(a):To co mam zrobić aby uporać się z 4 grupą? Nie ma innej przyczyny niż przestawiony rozrząd


VAGiem mozesz wyregulowac
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 12 lip 2011, o 08:25

leopard napisał(a):
mariuszole napisał(a):To co mam zrobić aby uporać się z 4 grupą? Nie ma innej przyczyny niż przestawiony rozrząd


VAGiem mozesz wyregulowac


Jakiś pkt zaczepienia aby poszukać w necie informacji jak się to reguluje?

[ Dodano: 2011-07-12, 20:48 ]
Poszukałem trochę i znalazłem jak się przeprowadzą adaptację, mam dostęp po dodaniu loginu do adaptacji kanałów 1,2,3,5. Niestety nie mam dostępu do kanału 4 (z tego co wyczytałem można tam wyregulować 4 grupę, pozycję 2) i nie mogę zrobić adaptacji. Wina kabla czy jakoś inaczej się to robi:) ?? Używam wersji vag 3.11
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez leopard » 13 lip 2011, o 08:11

login + adaptacja ... jesli nie pozwoli wejsc - zmien kabel
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mariuszole » 19 lip 2011, o 13:44

Byłem u mechanika, podłączył kabel ross-tech (wersja oprogramowania VCDS 10.x) i też nie dał rady zmienić adaptacji w 4 kanale, brak dostępu.

Między czasie zrobiłem jeszcze logi dynamiczne 11 grupy:

Jak wygląda stan turbiny :)??
mariuszole
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 sie 2008, o 21:52
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości