Dawka startowa szybkie pytanie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Dawka startowa szybkie pytanie

Postprzez dadi321vw » 16 gru 2010, o 21:41

Witam mam takie pytanie odnośnie dawki paliwa standardowo w grupie 05 jest ustawione na 128 ja ustawiłem na 130 coś chyba 133 i moje pytanie bo w dawce paliwa normalnej przy jeździe czyli w grupie 01 jest odwrotnie czyli jak ustawie mniej to dawka się zmniejsza i jak jest tu niby log w grupie 05 jest ze jak bylo na 128 ustwione to pokazywał ze ma dawke 28mg a jak ustawiłem 133 to jest 22mg chyba czyli jak to jest podniosłem czy teraz ma jeszcze mniej. Silnik 1z 95 rok 8 bitowe ecu.Będę wdzięczny za odpowiedź.> ;-)
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Dawka startowa szybkie pytanie

 

Postprzez leopard » 17 gru 2010, o 00:14

Dawka wtryskiwanego paliwa - podaj jaką masz odczytana wrtośc dawki w 01->08->001 ...
przy 28 mg/hub trudno zapalic silnik a co dopiero jechać :looka:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dadi321vw » 17 gru 2010, o 07:58

Najlepiej to wrzuce logi tylko powiedz mi której grupy 28 mg to miałem dawke rozruchową w grupie 05 a normalną w grupie 01 chyba 5,8 mg.Około godziny 12 wrzuce logi statyczne grupy 01-08-001 i jeszcze 05 chyba że jeszcze coś to piszcie. :lol: będę wdzięczny ponieważ auto mi odpala a w ubiegłym roku bylo -20 i autko z drugiego obrotu paliło i nie było opcji że nie odpali a teraz -10 i musi pokręcić. :-o

[ Dodano: 2010-12-21, 12:49 ]
Oto zamieszczam obiecane logi mam nadzieje że coś poradzimy
http://vaglog.rtnet.pl/dadi321_30534.html
http://vaglog.rtnet.pl/dadi321_30535.html
:lol:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez leopard » 27 gru 2010, o 18:34

jeszcze raz logi z kanalow 004/007/013 statyczne ...
mozesz ruszyc dawke paliwa tak zeby w 001 bylo ~ 3,5 - 4,0 mg/skok
reszte zobaczymy po parametrach z kolejnych logow ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dadi321vw » 4 sty 2011, o 14:06

Miałem pewne problemy i teoszke zeszło ale już jest ok.
http://vaglog.rtnet.pl/dadi321_31120.html 004/007/013
http://vaglog.rtnet.pl/dadi321_31122.html a tutaj grupa 01/05 i tak jest ustawione fabrycznie czyli adaptacje i po ustawiane wszystko na 128 teraz dam logi po zmianie dawka z grupy 01 ustawiona na 132 mówiłeś zeby ustawic na
3,5 - 4,0 mg/skok nie da sie 132 i wyzej juz nie zapisuje a dawka startowa czyli grupa 05 jest ustawiona 145 i tutaj daje logi po zmianach i prosze ocenić które ustawienia lepsze fabryczne czy moje troche namieszałem ale mam nadzieje ze sie rozumiemy
http://vaglog.rtnet.pl/dadi321_31123.html
czekam na jakąś odp z góry dzieki :-(
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez leopard » 6 sty 2011, o 03:33

dadi321vw napisał(a):czekam na jakąś odp z góry dzieki

skończył się zakres regulacji - ustaw dawkę na 128 i stuknij w nastawnik tak żeby ustawić ~ 4,0 mg - bedziesz miał mozliwosc pozniejszej korekcji VAG'iem - poza tym mozesz pokombinowac z synchronizacja kata wtrysku - zobacz co VAG bedzie w stanie zrobic w tym temacie

BTW - dobrze by było żeby silnik złapał minimum ~ 80'C podczas logowania - jesli nie uda sie - wroc do tematu jak bedzie cieplej ... ;)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dadi321vw » 6 sty 2011, o 19:04

Właśnie nic nie jest w stanie zrobić grupa 004 jest nie dostępna w ogóle nie wiem czemu wyskakuje taki komunikat jakby nie wpisał loginu 12233 vag pełna wersja 311,2 wpisywałem tam craka więc mysle że jest ok i skoro adaptacje są dotępne. A temperatur będzie 90 tylko na codzień poruszam się 5 km i spowrotem więc się nie chce zagrzać jeszcze przez 3 km to takie tylko tykanie nie jazda termostat wszystko ok ale minimum tak z 8 km jedną trasę musze pokonać do konica tygodnia gdzieś pewnie się trafi jakiś wyjazd bo kurde teraz grzać autko jeżdząc w koło przy obecnej cenie paliw to masakra. Aha i jeszcze odnośnie pukania w nastawnik niby proste wiem o co kaman ale troche się obawiam i proszę o jakieś jeszcze rady niby przelecialem po google ale zdania są rózne to tak w lewo w strone rozrządu zmniejszamy dawke w prawo zwiększamy tylko że zwiększając dawkę zmniejsza się wartość na vag czyli przesuwając w prawo wartość się zmniejsza a dawka rośnie tak.? Aha i trzeba popuścić 3 śruby 3 torxy i jedna serwisowa jeszcze jakieś rady to poprosze i dziękuje jeżeli coś źle załapałem to też prosze mnie poprawić. :-o
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez leopard » 6 sty 2011, o 21:16

zle pukniesz - auto zgasnie lub obroty znacznie wzrosna - ustaw pod kontrolą VAG'a (w czasie rzeczywistym)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dadi321vw » 6 sty 2011, o 22:23

Nom ok tylko z tego co rozumiem mam puknąć w prawo tak podobno to są nie wielkie ruchy bardzo malutkie czyli gdy pukne za mocno to może auto zgasnąć i co wtedy jak dokonać regulacji gdyby coś posżło nie tak troche się tego boje.? :lol:
Ps podobno przesunięcie nastawnika o 1/10mm już robi dużą różnice więc chce wiedzieć co się stanie jak pukne za mocno.?
Aha i czy dawka od razu ulega zmianie czy trzeba chwile odczekać.?
I jeszcze jedno pytanie dawke lepiej sprawdzac Measuring Block czy basic settings.
Sorry że zadaje tyle pytań nie chce nic popsuć swlacza że auto chodzi normalnie odpala na mrozie bez problemu i nic mu się dzieje na moc nie narzekam więc nie wiem czy ta zmiana dawki coś da pozatym że może troszke więcej spalić. :-o
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez leopard » 7 sty 2011, o 01:48

jak pukniesz za mocno - puknij w przeciwnym kierunku - zaznacz sobie miejsce w ktorym jest teraz nastawnik i dopiero wtedy zacznij ustawiac - podgląd w 001 w czasie realnym da ci wgląd w poczynione zmiany ustawień

BTW - posadź kogoś za kierownicą - jak obroty wzrosna ponad 3k rpm - niech wyłaczy zapłon ;) (kluczykiem)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości