DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez tuchel » 11 lip 2013, o 20:52

wyminiłem wężyki podcisnienia i zrobiłem logi tak jak mówiłeś.

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/tuchel289_134391.html

teraz pytanie czy jest już jak w miarę ok czy jeszcze coś trzeba ?
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

 

Postprzez palio » 11 lip 2013, o 21:01

Brak jakiejkolwiek poprawy. Niedoładowanie po całości oraz przepływka zaniża wartości.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 11 lip 2013, o 21:03

dalej masz niedoladowanie. odłącz czerwony wężyk od n75 i zaloguj.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tuchel » 11 lip 2013, o 21:23

na poprzedniej stronie jest log bez czerwonego wężyka do turbo
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez krzyś » 11 lip 2013, o 21:29

to sprawdź gruchę przy turbo czy sie czasem nie zaciela. nie szczelności żadnych nie widać? katalizator jeszcze posiada?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tuchel » 11 lip 2013, o 21:56

nie szczelności nie widać, katalizator to nie wiem szczerze czy jeszcze jest czy nie. A jak mam sprawdzić tą gruchę ?
Avatar użytkownika
tuchel
Badacz tematu
 
Posty: 192
Dołączył(a): 26 wrz 2011, o 23:16
Lokalizacja: GPU

Postprzez krzyś » 11 lip 2013, o 22:04

najlepiej z kanału złap za dźwignie i ruszaj powinna płynnie chodzić z dość dużym oporem. kata oblukaj czy masz jak jest to wytnij go(tylko nie wyrzucaj bo sprzedasz i kaska bedzie)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Bradley » 24 lip 2013, o 21:57

Wg ktorego schematu podlaczales wezyki do zaworka n75?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez krzyś » 3 sie 2013, o 12:06

palio zmieniony rozrząd oraz koncówki wtrysków na afn oceń loga 004 wydaje mi sie że jest lepiej
http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek16.89_137130.html ma kopa ale z dolu nadal kicha choć mocy dostał sporo 011 jeszcze http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek16.89_137138.html
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kapral » 10 wrz 2013, o 14:10

Witam,

silnik 1.9 tdi 1z, mam problem bo auto zaczęło strasznie dużo palić, w trasie ponad 7/100 a w mieście 8l, przy czym wcześniej spalanie w trasie było zdecydowanie poniżej 5 litrów a w mieście poniżej 6... logi do oceny:

http://vaglog.rtnet.pl/michal.krauzowicz_141444.html
http://vaglog.rtnet.pl/michal.krauzowicz_141442.html
http://vaglog.rtnet.pl/michal.krauzowicz_141443.html

żaden błąd nie wyskakuje, wartości statyczne są raczej w normie...
kapral
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 14:18
Lokalizacja: Kutno

Postprzez palio » 10 wrz 2013, o 20:26

kapral, przepływka powyżej 2800 obr/min zaniża dawkę. Spróbuj ją umyć i zrób ponownie logi.
Auto nie wpada czasami w tryb awaryjny?
Przydałby się jeszcze dynamiczny 010.

[ Dodano: 2013-09-10, 20:07 ]
Kiedy był zmieniany filtr powietrza?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kapral » 11 wrz 2013, o 01:17

palio45, filtr powietrza ma 2 tygodnie. czym miałby objawiać się tryb awaryjny?
kapral
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10 paź 2011, o 14:18
Lokalizacja: Kutno

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 16 gości