DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez lukaszwidz3 » 15 mar 2013, o 20:25

Nie ma takiej opcji, auto odpalane bez gazu nie jest to pierwszy diesel w rodzinie:)

Czujnik temperatury w głowicy
czy chodzi może o ten oznaczony żółtą obwódką?

Obrazek

Czy może inny ;-)
Avatar użytkownika
lukaszwidz3
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 14:28
Lokalizacja: kielce

 

Postprzez palio » 15 mar 2013, o 20:32

Dochodzi do niego wtyczka z 4 kabelkami. Znajduje się on po prawej stronie silnika stojąc przodem do auta. Wtyczka ma kolor czarny.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lukaszwidz3 » 15 mar 2013, o 20:43

Hmm czyli to nie ten ze zdjęcia tylko mam poszuka innego tak :)?
Avatar użytkownika
lukaszwidz3
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 14:28
Lokalizacja: kielce

Postprzez palio » 15 mar 2013, o 20:45

Tak tak. Musisz się nachylić aby go znaleźć. Nie powinno być problemu. Czasami jest tak, że vag nie wykazuje jego błędu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lukaszwidz3 » 15 mar 2013, o 21:25

Kurcze no i są:) błem w garażu i przy świetle jażeniówki napotkałem się tylko na czujnik tem cieczy zaznaczony w powyższym zdjęciu :oops:

Jak go zlokalizować? :roll:
Byłbym wdzięczny gdybyś określił jego położeniu na zdjęciu :oops:
Obrazek

[ Dodano: 2013-03-15, 20:31 ]
Sory za moją tempote ale odnalazłem tylko czujnik temperatury cieczy zaznaczony na żółto w poprzednim zdjęciu i do niego dochodzą cztery przewody jest czarny z żółtą obwódką ale mam szukać innego tak? :wstyd:
Avatar użytkownika
lukaszwidz3
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 14:28
Lokalizacja: kielce

Postprzez palio » 15 mar 2013, o 21:37

Masz szukać tego. Chodzi o czujnik temp. cieczy. Odłącz go i odpalaj. Jak odpali bez problemów masz winowajcę złego odpalania na zimnym silniku.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez lukaszwidz3 » 15 mar 2013, o 21:42

Kurcze to został już sprawdzony po jego odłączeniu świece grzeją do końca ale auto i tak odpala nie tak :-(

[ Dodano: 2013-03-16, 07:57 ]
Panowie czego się teraz czepi co sprawdzic :dobani:
Avatar użytkownika
lukaszwidz3
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 14:28
Lokalizacja: kielce

Postprzez KalYn » 17 mar 2013, o 15:38

Moi drodzy jestem pierwszy raz na forum więc proszę o cierpliwość ;) z góry dziękuje ;) ale mam problem kupiłem golfa 3 1.9 tdi gtd 110 km 89' rocznik i silnik się kręci do 3000 tyś obrotów. Odpięcie aku nie działa, pompa jest sprawna ale nie wiem jak wtryski...ale widocznym problemem są przepływy, nadmiary czy powroty nie wiem jak to nazwać? co mu może być? Czy tylko pompa do regulacji?
KalYn
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 mar 2013, o 14:10
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez palio » 17 mar 2013, o 15:44

Chodzi Ci o to, że w przewodach znajduje się powietrze? O co chodzi z tymi obrotami? Odcina go powyżej tych 3000 obr? Słabnie?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KalYn » 17 mar 2013, o 16:09

jest w nich ropa tylko leci mi ciurkiem bo jest pęknięty przewód i nie odcina tylko dochodzi do 3000 tyś obr i tyle nie kręci się dalej i jest słaby i nie świeci się kontrolka check ani nic
KalYn
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 mar 2013, o 14:10
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez palio » 17 mar 2013, o 16:15

To jak masz przewód pęknięty to go wymień.

Możliwe, że auto wpada w tryb awaryjny. Tutaj aby zdiagnozować przyczynę to auto należy podpiąć pod vaga sczytać błędy i zrobić kpl. logów.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KalYn » 17 mar 2013, o 16:20

ok ok tylko jaki kabel użyć bo patrzyłem na allegro i jest tego trochę a ja mam autko z 98' ?
KalYn
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 mar 2013, o 14:10
Lokalizacja: Jaworzno

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - zabudowa samochodów



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron